Separera namn med ett kommatecken.
Denna kan du få gratis, ingen väggadapter ingår i paketet dock men helt oanvänd, avhämtning i Sollentuna. [ATTACH]
Sålde Arlo till @GmbH betalade i förväg och inga bekymmer. Rekommenderas starkt!
Tack för tipset, ska kolla upp de :)
Skulle vilja köpa surfplattan som 3 har men har inte själv något 3 abonnemang. Om någon vänlig själ kan hjälpa mig med detta skulle de vara guld...
Kan tydligen bara beställa om man är kund hos 3.
Har ett par Galaxy Buds FE, helt nya om de skulle vara av intresse?
Såld till @GmbH
?
Har du någon aning om hur gammal den är eller på ett ungeför hur länge den använts? Typ några dagar eller 6mån? :)
Jag är intresserad av kontrollen om den är i bra skick/ingen stick drift?
Sänker till 800.
Linux går oftast att installera, bara Windows som brukar gnälla om den är företags låst..
Säljer nu med använda Arlo system, fungerar utan problem och haft den ett tag. Bas stationen är lite färgblekt ifrån förra ägaren men för övrigt...
Sålde ett danalock till @MikkeBee förskottsbetalning via swish och super trevlig generellt. Rekomenderas starkt!
Oj... Bra fråga... Ehm tror det är mest ämnat för vanliga dörrar :( kanske finns någon dokumentation på de men har för mig att de inte går...
Säljer ett danalock (bluetooth) då min mor ska få hemtjänst egna "smarta" lås. Använd men i extremt bra skick. Inkluderar även låskista till...
Har en GpiCase 2 med CM4 som skulle kunna avvaras om de kan vara intressant?
Jag har nog en Pi 2 med skal om det skulle vara av intresse? Pololu - Raspberry Pi Model B, Revision 2.0
Kom inte med riktigt till användning som de var tänkt... Säljer då denna då den kan komma till bättre användning än att ligga i byrån. Ingår...
Senaste klockan, var en som ville byta mot denna så tänkte, varför inte... Om någon är intresserad så hojta :P [ATTACH] [ATTACH][ATTACH] [ATTACH]
Köpte en nyligen ifrån Aliexpress, same sh*t kan ja tänka mig, men för 300kr med frakt, kanske 330, kände ja att de var väl ok när andra säljer...
Som annonsen säger, har Arlo nu men funderar på att byta till Reolink, men skulle gärna vilja prrova på denna först innan ja byter ut dem helt....
800kr och då ingår även frakt.
Har en Samsung SM-T220 om de kan vara av intresse. Ingår kartong, surfplatta, samt ett skal med inbyggd stöd/lock för skärmen. Samsung Galaxy...
Alltid varit sugen på 11" å mac, men att installera linux påt.. kommer säkert mest ligga å damma sen, men lite sugen är man :P du vill inte byta...
Skrev ett PM tidigare idag men blev väl antagligen bort prioriterad...
Såld till @Crampaz
Absolut, kan köra tills 12 ikväll, så får jag med mig den imorgon och skickar den på förmiddagen :)
Ja, men enbart om du kör via Home Assistant Cloud tyvärr, tanken är väl att de kan bli lokalt senare men just nu är engelska enbart lokalt. Home...
Köpte 2st till ett projekt men inser att ja bara behöver 1, pga att ja inte hittar kvittot så säljer ja en av dem. 500kr eller bud över så bjuder...
Ikea har nu rea på massa produkter tillex deras smarta kontakt (Inspelning) från 129 till 79 om du är familjemedlem. [SPOILER]
Har en dell som tidigare varit Chromebook men har linux på sig, och större disk samt nytt batteri om de skulle vara av intresse :) Dell...
Jaha, som sagt, måste vara relativt nytt då jag laddade ner 3B ISO filen för någon månad sedan, nämnde också att ska han göra något tyngre så...
Jag har kört HA via RPI4 jag vet inte hur länge, först med SD kort men ville ha lite snabbare så skaffade sen en SSD, har läst på flera sidor att...
Nya härligheten i samlingen, kommer en till klocka imorgon (om inte Postnord blir sen) :) [ATTACH] [ATTACH]
Pm
Köpte en powerbank av @rtreal inga som helst avvikande och kom fram hel och i behåll. Rekomenderas verkligen!
Skriv vid intresse, pga svagt intresse provar jag andra säljsidor. Pga jobbtelefon så säljer ja nu min skönhet, få tillfällen som den var...
Men kör på de, skickar pm :)
Vad tror du fraktn blir för powerbanken med jump starter?