Separera namn med ett kommatecken.
Nu har Katshing skickat min Nexus 6p 64GB Grå. Får se om den dyker upp på måndag.
Fick detta som svar av Katshing om telefonen skickas idag eller ej: "Som sagt i det tidigare mailet så kommer din order att skickas från...
Grattis samma här tvivlar att telefonen skickas idag.
Frågade imorse om telefonen verkligen skickas idag. Men har inte fått något svar än. Känner verkligen att Katshing inte är något vettigt företag....
Riktigt fult av dem tror verkligen inte på att trycket är så högt att de inte hinner med. Om butiker inte har så många på lager varför ska...
Sjysst? dem lägger sig på samma nivå som andra. Jag beställde från dem för att det fanns på lager och hoppades på att få den på fredag. Men Nej...
Jag beställde 16.10 Onsdag.
Fick samma mail precis. Dem har stängt nu så kan inte ringa någon och klaga. 300kr är fan löjligt. Blir då exakt samma pris som hos bättre butiker.
bara 24h kvar Sony Ericsson LiveView på Tradera. Bluetooth | Mobiltillbehör |
Ligger på tradera så de är bara att buda.
Säljer min LiveView på tradera. Sony Ericsson LiveView på Tradera. Bluetooth | Mobiltillbehör | Buda på!
Flytta gamla videos från DCIM mappen så fungerar videoinspelningen. Så nu fungerar allt för mig lite fc ibland.
Inget jag märker av något annat är fel på din mobil
De mesta fungerar i denna release men inte kamerans inspelning funktion. Buggar ur när man försöker starta den. Finns de några fixar de detta...
Hur mångar appar har du installerat på din telefon? 1.8GB för internminnet sen har du ca 12GB däröver för annat.