Separera namn med ett kommatecken.
Säljer nya Sony WF-1000XM5 i obruten förpackning. Kom med mobilen (Xperia 5 V) men har ingen användning för dem. [ATTACH] [ATTACH] Bud från...
Söker en extra fjärrkontroll till Ikea Fyrtur/Kadrilj, dessa går inte att köpa separat utan man får begära hem dem som reservdel gratis. Tyvärr...
Någon som har ett par Sony WH-1000XM2 champagne/beige i fint skick? Söker XM2 specifikt, ej XM3, 4 eller 1. Ej svart.
Utmärkt skick, nästan oanvänd. Inkluderar alla tillbehör och ett fodral. 500kr Finns i Stockholm, västerort. Kan skickas mot fraktkostnad. Snabb...
Utmärkt skick, komplett med sladd och låda. Bud från 500 Finns i Stockholm, västerort. Kan skickas mot fraktkostnad. [ATTACH] [ATTACH]
Utmärkt skick, komplett med sladd och låda. Bud från 300 Finns i Stockholm, västerort. Kan skickas mot fraktkostnad. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Då var nästa jätte här. Var ju bara en tidsfråga egentligen. Nu kommer amerikanska elscooterjätten till Sverige Någon som sett eller hunnit testa än?
Har ett startkit för Nanoleaf Aurora som blev över, samt ett packet flex linker och en strömadapter ifall du vill ha. 800kr Finns i Stockholm,...
Säljer min Dragonfly black som jag har haft till en jobbdator. Riktigt nöjd med ljudet och funkar till både dator och mobil. Kommer med alla...
Säljer en grå/chalk svensk Google Nest Hub som inkluderar eu stickkontakt. Den är ny i förpackning, fortfarande omsluten i plastwrap och kvitto...
Hej Xboxen är helt oanvänd i plomberad låda och har bara stått sen inköpet under black fridag. Var tänkt som gåva till en person men relationen...
Säljer en Fitbit Charge 2 Mycket fint skick och bandet som sitter på fick jag som ersättning och är nästan nytt. Storlek på bandet är L för...
Har uppgraderat nästan hela lägenheten med Hue lampor (RIP plånbok) och har två bryggor över. Tänker mig 250kr styck. Kan hämtas i Hässelby...
Letar efter en surfplatta som jag kan kolla på film med i badrummet. Display och ljud behöver är alltså prioriterat. Gärna med upplösning högre än...