Separera namn med ett kommatecken.
Vet inte om denna postats förr, men Lycamobile kör en kampanj för Fastpris 349:- för 99:- löpande. Köp Lyca Fast Pris 340 SEK |120 GB Data &...
Känns lite som att de satt det i system för paket som går till privatkunder. Har i princip gett upp helt på att få saker till dörren med dem...
Har du Benify så finns där företagsbiljetter att köpa för 125:- stycket.
Kör FastMail med ett par egna domäner! Funkar finfint och väl värt den relativt lilla kostnaden per månad.
Vet inte om detta är rätt tråd, men jag ger ett försök! Om ett par månader åker jag iväg på en längre resa och insåg nyligen att min nuvarande...
[IMG] tröttnade redan på den mediokra prestandan på den äldre Lenovon, så fick bli ett test av en ARM Windows maskin!
Mitt motbud är att vi går 50/50 på frakten.
Hej! Säljer ett stycke Nokia X10 som inte används mer. Fungerar utmärkt och är en bra reservtelefon - enda problemet är en mindre spricka runt...
Olika varje månad och det stämmer rätt bra baserat på användningen.
Japp! Får två överföringar varje månad, varav en är nivåpoäng och den andra är vanliga bonuspoäng. Nivå runt 30:e, bonus i början på månaden -...
RAM-specifikationen är med 99% även den förfalskad. Är förvånad om den surfplatta som du mottagit faktiskt har mer än 2GB RAM.
[IMG] Slog till på en billig Thinkpad X280 på Ebay - den behöver lite kärlek, så som uppgradering av display och WiFi-kort, men när det är...
Mediatek tillverkar inga surfplattor – de producerar chipsets för bland annat surfplattor, mobiltelefoner och routrar. Det du har köpt är en...
Har ett intressant problem med mitt AMEX Premium kort - ser ut som att jag får status poäng insatta varje månad till mitt Eurobonus-konto. Jag...
Hej! Säljer min Xiaomi elscooter som stått på vinden drygt ett år nu då jag känner att det är onödigt att batteriet blir förstört på grund utav...
Sålde en Xiaomi TV Stick till @ratscore, allt gick smidigt och bra. Skulle definitivt göra affärer i framtiden med denna användare om tillfälle...
Köpte en laptop ifrån Mrhoyt! Snabb frakt och trevlig säljare! Skulle definitivt göra affärer med denna säljaren i framtiden.
Har en Xiaomi TV Stick 4K du kan få köpa för 200kr + frakt om det är intressant. Nedan modell: Xiaomi Smart TV Stick 4K EU
1250 + frakt.
GL.Inet Marble B3000 AX3000 Router som funkar utmärkt för exempelvis mindre lägenheter och som har stöd för funktioner så som Adguard...
Lite för lågt, lägsta jag kan acceptera är 800kr + frakt.
Bilder: [img] [img] [img]
Hej! Har en extremt liten dator, HP Prodesk mini PC, som jag inte riktigt använder som jag önskar att avlasta :D Specifikationerna är följande:...
Northmill kör just nu en inbjudningskampanj där både den som bjuder in och nya kunden får 100:- insatt på sitt Northmill-konto. Ett bra tillfälle...
Tröttnade på iPad så fick bli en lite mer kompakt Android platta, närmare bestämt en Lenovo Legion Tab Y700 2023 [img]
Någon som har koll på hur lång tid PostNord brukar ta för att tullhantera inkommande försändelser nuförtiden där det ska betalas extra avgifter?...
Japan är numera som ett andra hem för mig – jag åker dit flera gånger om året och stannar ofta en månad i taget – kan ju därför påstå att jag har...
Snabbt kikat på dem och problemet är att det verkar som att det kräver att samtalet går som ett lokalt samtal först via det nät man ringer ifrån -...
Hej! Jag reser rätt friskt och har därför senaste åren använt Skype en hel del för att kunna ringa samtal till vanliga telefonnummer i Sverige...
Hej! Hade tyvärr inte hunnit uppdatera tråden, men dessa är tyvärr redan sålda. Inser att jag skrivit fel i tråden - det är faktiskt en P20...
Taget, skickar PM.
Det är USB 3.x versionen av den port som skrivare brukar ha, typ-A, nedan kommer en länk till produkten:...
Hej! Har en bunte grejer över som mest bara ligger och tar upp en massa plats. Nedan kommer en lista på det som säljes: Diverse diskar och...
Hej! Har ett stycke iPad Air 2022 som köptes i USA i slutet på 2023 i som är i väldigt fint skick och som mest samlar damm i min väska. Förutom...
Drar tillbaka.
Hej! Söker en USB ethernet adapter med minst gigabit hastighet, spelar ingen roll om det är USB-C eller typ-A kontakt - någon som har ett skräpar...
Kan inte direkt påstå att jag upplever att betalningarna tar så lång tid att registreras - jag brukar ofta göra extrainbetalninga till American...
Det är inget unikt med det specifika kortet - att ladda ett Revolut-kort anses som "cash advance" och då tas ränta oftast ut ifrån dag 1 på...
Hej! Har ett stycke gult Switch Lite som jag köpte i Japan för ca 4-5 månader sedan som bara blivit liggande efter att jag spelat färdigt det som...
Blev en liten uppgradering - från iPhone 15 256GB tilll iPhone 16 Pro. [img]