Separera namn med ett kommatecken.
Spontant så tänker jag att det inte är Amazon som är säljare utan annan firma som annonserar på Amazons sidor. Men Amazon kanske kör lite...
Dagens wifog. ca 3 veckor efter att jag sa upp abonnemanget.[ATTACH]
Se även i allmänna 5G-tråden Allmänna 5G-tråden - femte generationen mobilnätverk
Diskuteras även i 5G-tråden: Allmänna 5G-tråden - femte generationen mobilnätverk
Skulle tro att alla kan det. T.ex. skriver Telia: "När din laddning tagit slut går du in på telia.se/ladda eller i Mitt Telia appen för att ladda...
Missa inte sista punkten om "Dessutom stöder ett litet antal kortutgivare på Visa-nätverket för närvarande inte att man lägger till pengar på...
Nu med att TV4 bestämt sig för att sluta sända på dvb-t så kom frågan upp om det finns någon TV med programmerbar fjärrkontroll? Alltså en...
Fått mail om att utbetalning kommer troligen runt mitten på nästa vecka för de som som inte gjort något. För de som begärt flytt till annan ISK så...
Då gissar jag att det är på väg. Får det plats i brevlådan så kan det dyka upp utan ytterligare händelser i postnord-appen.
Provat att söka paketet på moms.postnord.se ? Kanske är samma som tulldeklarationen du nämner iofs.
Har du koll på vad som händer i det fallet? Kanske blir det avgift för avsändare istället?
Samma här! Wifog avslutat och Telenor kontantkort beställt. Tips: Telenorkontantkort har PIN aktivt så om du sätter kortet i en router eller någon...
Sådär. Wifog-abonnemanget avslutat och kontot raderat. Nu blir det Telenor kontantkort/IoT ca 2 år.
Är det acceptabelt att funktionen försvinner om ESPn går sönder? Beroende på vad du är ute efter så kanske det går att parallellkoppla eller...
Teltonika Networks: Industrial IoT Routers & Gateways brukar få bra omdömen. Men möjligen är det lite mer industriellt än vad du vill ha.
Authy synkar och finns till både Android och Apple. Men är *inte* opensource. Authy: Two-factor Authentication (2FA) App & Guides
Det verkar finnas andra fel som gör att man är kopplad till sin operatör men inte kan ringa. Då kan det tydligen vara bra att kunna ta ur simkortet.
Kanske stått hela tiden men nu finns det i FAQ: När betalas mina pengar ut? Då alla våra kunders förvaltade kapital ska säljas kommer...
Det är bra när det fungerar. Tipset gäller ju när det inte fungerar.
Kan man sätta tillbaka det när problemet är löst eller måste man skaffa nytt?
Om man befinner sig i nöd och vanliga operatören inte har täckning eller andra problem, då brukar man bli rekommenderad att ta ur sim-kortet....
Dagens påminnelse:
Bara låser upp och håller fram telefonen mot betalterminalen.
Inget jag känner igen. Har stött på någon enstaka terminal som trasslat men då har ofta personalen känt till och sagt saker som att man måste...
Nej, jag tänker på att prisjämförelsesiter som bredbandsval.se och liknande brukar presentera de butiker/leverantörer som betalar för att finnas...
Menar du bredbandsval.se ? Kanske vill du dubbelkolla om de listar alla möjligheter du har? Kanske finns det fler om du går direkt på...
Nu på söndag (den 10:e) stängs verksamheten ner om jag läst rätt. Men hur lång tid tar det sedan till man har pengarna på kontot? Är det olika...
Sidan du länkar till beskriver ett förslag. Som jnsson skrivit så har det hittils inte drivits igenom till beslut även om många verkar tro det.
Den officiella policyn finns på Giltiga id-handlingar | Polismyndigheten
Provade med 3 olika kort på FlexiRoam eSIM - The smartest way to travel flexibly | FlexiRoam men inget godkändes. Det gäller väl bara i USA...
Gissar vilt: kan det vara så att SVT play är anpassat för stereo medans Netflix lägger talet på center-högtalaren som du inte verkar ha?
Har du behov av tredjeparts toner/bläck eller kör du alltid med tillverkarens eget? Det har väl varit en del tjafs om sånt tror jag.
Fick ett erbjudande som skulle kunna bli 8kr/månad om jag ignorerar priset för sim-kortet. Tar ganska lång tid att tjäna in sim-kortet och en...
Kan du ge ett konkret exempel på något som är billigare än telenors 22kr/mån?
Kanske en ren tankevurpa från min sida. Men tanken var nog att man inte har full kontroll på inkommande utan kan drabbas av bottar och annat.
Mitt fungerar (än så länge...), de drog pengar senast 26e juli men under köphistorik på wifog.se står inget om juli. Där är juni senaste köp.
Verkar som både in- och utgående räknas av svenska operatörerna. Telenor har 20GB/2 år vilket ger runt 22kr/mån. Halebop har 10GB/år vilket ger...
Alla svenska nät finns här, Telia, Telenor, Tre etc. Vilket är billigaste abonnemang eller kontantkort för ca 500MB data per månad? Finns det...
Det stämmer. Nu har jag kommit åt att kolla. Routern säger att den har Nätverkstyp 4G/LTE och anslutning på band LTE B1. Så att den skulle gå på...
Inget VoLTE enligt VoLTE/VoWiFi hos svenska operatörer Men jag vet inte, har enbart använt det för långsam data. Får leta upp något annat. Kanske...