Separera namn med ett kommatecken.
Har du en vit S4 kan vi byta :) Min är en vecka gammal.
s e x t o n t i o
Den bästa du kan skaffa är nog Samsungs Chromebook 2. Får du 1080p och bra keyboard och touchpad. Får högst betyg av alla Chromebooks av Engadget....
Du får läsa i tråden. Där finns olika personers intryck. Om du vill veta något specifikt så får du fråga. Nej du får nog inte Snapdragon. Du...
Har inte ägt Max (vem har?!), men om jag minns rätt så fick den genomgående ganska dåliga recensioner. Tror konsensus var att den var rätt menlös...
Ja. UX31A var tydligen betydligt bättre än andra Zenbooks, men den var ändå efter Series 9 på alla punkter. Fläkten levde om i tid och otid,...
Samsung series 9/Ativ book 9 är bland de absolut bästa datorerna som finns på marknaden. Jag svär på min heder att det inte finns bättre datorer...
Tycker Yosemite flyter på bra. Installerade igår så har inte testat utförligt. Känns ju inte jätte fräscht dock. Antar att man kommer vänja sig....
Ser och upplever inte detta flytet ni pratar om tyvärr. Jämfört med Note 3, Z1 och S4, alla med S800 och Nova, så kan jag omöjligt märka skillnad....
Hej. Tack för långa, genomtänkta, givande svar. Är inte besviken, utan reviderar den bild av Nexus jag själv skapat. Har byggt den på saker...
Ok. Tror jag har missförstått hela nexus-grejen. Jo om jag rootar så kan jag göra en HTC eller en Samsung "precis som jag vill ha den" med,...
Bytte bort plattan. Tråd kan låsas!
Köpte min första Nexus igår. En 5a. Förstår inte vad som är meningen med denna luren? Den är så begränsad. Finns så få valmöjligheter. Den kan...
Låter kanske intressant. Skicka PM med mer detaljer om skicket. Jag finns i STHLM BTW FYI LOL
Hej. Jo gör det. Dock värderar jag inte en One X mycket högre än 1000 kronor så du måste lägga mellanskillnad upp till 2800 isf.
Bump 1/2
Nja jag har haft Tab Pro 8.4 innan och tycker formatet är perfekt. Hade min 8.4 som telefon och hade den i fickan på vinterjackan. Tog 10.5 bara...
Tab S kan gå ner till 2 nits i ljusstyrka. Finns ingen platta eller telefon som kan matcha det. Kanske Galaxy S5. Jag behöver också väldigt låg...
Vilken guide körde du? Vad gör Xposed? Hur tänker du ang Knox?
Har skaffat en Tab S och kanske gör mig av med min Surface 2 och ett blått touchcover. Köpte plattan i julas och tangentbordet i mars. Båda är i...
Vad är du chockad över? Är sugen med. Vill lägga in GMD och se vad adblocker kan göra. Finns root på XDA. Tycker själv inte att Chrome är...
Exakt. Fick koppla in en extern hårddisk och installera OS;et där :D Nä 39MB. Youtube laddar video blixtsnabbt nu, och datatrafik verkar...
Gött grabbar!! Första uppdateringen kom nu OTA. 39GB. Får se om jag märker någon skillnad.
Den laddar fullt på ungefär 5 timmar om man inte använder den. Men du måste använda den medföljande laddaren.
Samsungs plattor brukar falla i pris rätt bra efter några månader. Om jag skulle gissa tror jag dock inte dessa plattor kommer göra det. Tror de...
Börjar på 1500 då.
Vad vill du veta? Jag känner mig riktigt nöjd. Book cover är nästan ett måste. Den blir så funktionell med det, och det verkar vara riktigt bra...
Jo antagligen samma som Swedroid upplevde. Det är demo-versioner fyllda med demo material. Min började direkt fylla upp med appar men antar att de...
4G versionerna har alltid Snapdragon när det gäller Samsungs plattor. Sen oftast Exynos till Wi-Fi only. Wi-Fi modellerna lär ju sälja mer, men...
Nu ska både fodral och platta vara skickade enligt min order.
NetonNet ska ha den svarta i lager i någon okänd butik. Inte i STHLM iaf. Enligt prisjakt den enda butiken som har den.
Griiiiiiiiiiiiiis!! Trodde jag skulle bli först!! Var nere på Giganten idag och tiggde. Trodde jag skulle kunna få ut min tidigt av någon...
710
Går alltid tillbaka till S4an. Sålde faktiskt min S5a och använder aldrig min Z1. Sålde min Note 3 med. S4 all the way!!
Ja. Tror världen står enad om att den plattan har bland de bästa skärmarna som finns just nu. Såg 10.5 "live" och ingen skärm jag sett på en...
Jag köper de mesta av "top-of-the-line" prylarna inom Telefoni, Plattor och Laptops. Har även ett lass med "Top-of-the-line" gitarrer....
Nä jag var tillbaka till att prata om färgen på själva plattan igen där. Kanterna är i koppar. Fan bra deal. Men vill varken ha svart eller vitt...
Elgiganten på Kungsgatan. De hade den svarta/gråa 10.5 an. Jag kommer skaffa den vita med ett case i annan färg. Men ramen var riktigt snygg. Vet...
Har inte fått min ännu men var och kände på den större modellen igår. Såg och kändes grymt bra. Var besviken när den presenterades att kanterna...
Fleksy messenger ska finnas till Gear 2 nu. Men inte till Gear? Hittar den inte bland Samsung Apps.