Separera namn med ett kommatecken.
Har ni en sådan övers så köper jag den gärna omgående. Endast den med plats för kort är intressant.
Apple kan se när datorn aktiverades första gången och då har man garanti på det i ett år. Reklamationsrätten däremot på 3 år kan man glömma utan...
4500
4200
Hörlurarna är nu sålda. Bara mobilen kvar. 3563kr med skicka lätt frakt på den. Jag återkommer om den är Boe eller ej.
Båda funkar klockrent och är i väldigt fint skick. Kvitto finns till båda. Spigen skal ingår till Mate 20 Pro. 4063kr paket pris för båda med...
Jabra Elite sport ? 863 kr med skicka lätt frakt [ATTACH][ATTACH]
Specs?
Du vet vart jag bor, ses senare idag.
iPhone såld till @R3bOrn
IPhonen är i fint skick och funkar perfekt. USG skal, repfri skärm. Endast laddare och UAG skal ingår. 3663kr inklusive skicka lätt frakt....
Jag tar batteri skalet
Hej, jag har 3 st. Kan sälja styckvis med. 763 st med skicka lätt frakt
Grymt bra skick , kan inte se en enda repa nånstans på den. Se bilder för all info. Kvitto finns från MediaMarkt 2018-11-23 Komplett med...
Mate 20 Pro i nyskick ?? Finns på Åby/Mölndal
Har en 2015 i väldigt fint skick, battericykelantal återkommer jag med under dagen. Endast dator och original laddare. i5 2,7 GHz 8GB ram...
Batterihälsa ? Är den öppnad ? Bytt skärm osv
Pm
Batterihälsa på vardera ?
Den är din. Skickar PM
Mate 20 Pro?
MacBook Pro 15” Se bilder för info. Original laddare ingår. 256SSD Väldigt bra skick förutom den nötning vid Apple loggan, känns knappt med...
Motorola Moto E oanvänd med endast laddare. 563kr med skicka lätt
@chrippe7
6467 med skicka lätt
5667 inklusive skicka lätt
Tyvärr så är båda sålda nu. Låser tråden
120SSD På båda 13” Båda är uppdaterade till Mojave och funkar perfekt. Laddcyklar 123 på ena och 139 på den andra. 3100 inklusive frakt st....
Behöver en snarast, skriv pris inklusive skicka lätt frakt
Yes hojtar till. Såld till Selko låser tråd
Funkar klockrent och uppdaterad till Mojave. Se bilder för skick osv. 3100 inklusive frakt 120SSD [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
Inget till XS max???
Motorola Moto E endast mobil och laddare. Mobilen är oanvänd. 563kr med skicka lätt
Den är din.
Väldigt fint skick och funkar perfekt. Endast 115 cykelantal på batteriet. 128SSD 3100kr inklusive frakt Endast laddare ingår....
Bud under det angivna priset är inte intressanta , tack ändå. Ska kolla om jag hittar en 85W på jobbet imorgon.
Finns i Göteborg , yes endast 45W. Laddar hut bra som helst, märker inte av att det går segt.
Väldigt fint skick och funkar perfekt. Inget kvitto men personligt kvitto kan ordnas. Garanti har ändå gått ut. 8500 , jag står själv för...