Separera namn med ett kommatecken.
Någon som har över 2x16gb DDR5 till vettigt pris hör gärna av dig i DM.
Avslutar annonsen.
Affär gjord med anderick!
Tjena. Har en helt ny Google Pixel 9 pro XL Obsidian med 256gb rom och 16gb ram till salu. Köptes ihop med ny abbonemang. Jag vill hellre ha en...
Hej, Efter att ha blivit av min telefon idag så är jag ute efter någon av dessa telefoner i rubriken. Jag kan även vara intressant av liknande...
Hej, Säljer en helt ny Pixel 8 128gb Obsidian. Köpt med abonnemang, vill gärna ha abonnemanget, men har sedan tidigare en IPhone 14PM som jag...
Hej, Säljer en i stort sett ny dator. Köptes nu i april, men har inte blivit nyttjad alls därav försäljningen. Som ny i skicket. Kostar idag...
Säljes en väl omhändertagen mobil i nyskick. Jag är den enda ägaren och har haft den sedan mitten på juni i år. Säljes nu pga återgång till...
Hej, Säljer fruns Samsung Galaxy Z Flip 4 Bespoke Edition 256gb rom samt 8gb ram. Telefonen är i utmärkt skick. Inga avvikelser som jag kunde se...
Som rubriker lyder är jag ute efter en iPhone 14 Pro Max, men även en 13 Pro Max skulle fungera. Telefonen är till frun, hennes krav är att...
Hej, Som rubriken lyder så är jag ute efter någon av dessa telefoner. Kan även vara intresserad utav OnePlus 10 pro/11. Har ni något som ni...
Hej, Som rubriken lyder så är jag ute efter en bättre telefon. Allt är av intresse, kravet är att telefonen måste vara hel och fin. Inga sprickor...
Hej, Säljer ett Nintendo Switch spel som min son inte spelar. Den är startat kanske 2 gånger, sedan har den stått på hyllan och dammat. Pris: 300kr
Hej, Ville se ifall någon sitter på ett grafikkort som kanske inte används. Hojta till ifall ni har att sälja till ett vettigt pris. Tack på...
Söker efter en mobil i den övre klassen för en rimlig peng. T.ex Google Pixel 6 Pro Sony Xperia 1 III Oneplus 9 pro Xiaomi Mi 11 pro/ultra...
Önskar att köpa en mobil i den övre klassen. Skicka PM med förslag.
Hej, Jag är på jakt efter en IPhone 13 PM 128/256 i fint skick till ett vettigt pris. Skicka PM med skick och pris om du har något att sälja....
Hej, Har lite tillbehör till S21 Ultra om någon skulle vara sugen. Gick över till iPhone och sålde min S21 Ultra telefon innan tillbehören hann...
Söker efter någon av dessa telefoner. Hojta till i PM om ni har något till salu för ett vettigt pris i bra skick. Tack på förhand!
Hej, Säljer en svensksåld Xiaomi Mi 11 5G telefon i nyskick. Den är helt repfri. Den är inte låst till någon operatör. Färgen är horizon blue....
Hej, Säljer en jättefin Oppo Reno 5 Pro plus 8/128(SD865). Det är samma telefonen som säljs i EU med namnet Oppo Find X3 Neo. Utvändigt är...
Hej, Säljer en välbehållen Mate 30 Pro 8GB ram/128gb rom (China ROM). Köpt här på forumet tidigrae i år. Fungerar bra med GSpace, frun hade både...
Hej, Säljer ett underbart exemplar av RTX 3080 kort. Har spelat max 10h med denna, fick köpa ett RTX 3090 av en kollega på jobbet till ett...
Söker ett moderkort helst ATX format till en 9gen processorn till ett vettigt pris. Skicka förslag i PM.
Tänkte se om någon har ram minne till stationär dator till salu för vettigt pris. Söker 2x8gb eller 2x16gb. Kom med förslag i pm.
Hej, Säljer mitt 3080 kort nu när jag sålt datorn. Den är köpt i slutet av april, köptes ny dock i andra hand. Har spelat max 10h med den sedan i...
Hej, Säljer mitt mesh system som jag haft nu några månader. Täcker upp till 550kvm sammanlagt. Det har fungerat väl för mig. Anledningen till...
Hej, Som rubriken lyder så är jag ute efter en ny telefon. Har ni någon av dessa till salu för ett rimligt pris skicka gärna pm. Mvh
Hej, Efter att nyligen köpt en Mate 30 pro så är jag ute efter en till, till frun. Är även intresserad utav Mate 40 pro och Xiaomi Mi 11. Är det...
En arbetskollega letar efter en Xiaomi Mi 10 eller Mi 10pro till ett vettigt pris. PM om någon har en till salu.