Separera namn med ett kommatecken.
Samma här...grymt irriterande! Säkert en app som kräver policyn och verifiering med pinkoden men har ingen lust att avinstallera allt och börja om...
Tjena! Jag kör med samsungs 32 Gb och haft mellan 4-8 omstarter per dag. Körde format och sedan installerade jag alla appar på telefonen och inga...
Tjena!! Nej sladdrigt är det inte!! Ungefär som....ja du....och hitta en jämnförelse....hmmm...nej kommer inte på nått just nu...men inte...
Skalshops gelcase....för 99 kr....ingen silikon utan lite hårdare plast som passar ypperligt!!Skalshop.se Har använt detta sen jag fick mobilen...
Tjena! Så nu efter lite mer än en veckas användning av det nya större batteriet så måste jag säga att detta var ett riktigt kanonköp. Nu i...
Tjena! Har använt mitt nya batteri under någon dag nu...och jag tycker allt att det funkar väldigt bra. Har en ful ovana....så som många på detta...
Sa ju att ni är grymma!! Tack för det supersnabba svaret Akillles.... Du har besparat mig lite huvudbry.... Håller på att köra in 2.3.4 just...
Tjena! Ny på detta forum. Skulle gärna vilja få lite svar av någon som kan detta mycket bättre än mig. Efter att ha läst era inlägg så verkar det...