Separera namn med ett kommatecken.
Tips från coachen är att inte lägga ut bilder där IMEI-numren syns, skulle plockat bort det om jag var du. @admin Sen är det den 27/1 idag och...
Ratt köpt, stänger tråden
Söker ratt till Xbox One. Hör av er om ni har nåt hemma. Jag finns utanför Lidköping med gott om referenser och det har du med om distansaffär...
My bad, missat helt att stänga denna. Löst mobil på annat håll. Släcker tråden.
Tack för erbjudandet men jag avstår denna tyvärr. :)
Frugan börjar snacka om en ny lur så jag tänkte att jag testar väl här då. Mycket gott skick är ett krav och skal/tempered glass etc är ett plus....
Jag gör ett nytt försök! :) Söker skin till min OP6T, typ Extremeskins, dbrand, Easyskins eller liknande. Hör av er om ni har nåt liggande där...
Sålde en OP5T till @Ossian87. Han swishade och jag skickade. Klockrent kommunikation och inget krångel alls. Alla tummar upp för denna nya...
Söker skin till min OP6T, typ Extremeskins, dbrand, Easyskins eller liknande. Hör av er om ni har nåt liggande där hemma som ni vill bli av med....
:teeth::teeth::teeth: Ja, det är klart, det är ju värre att åtgärda än trasiga in-ears....:sealed:
Även jag fastnade för dessa och beställde. Tycker mina låter sjukt bra för dom pengarna. Visst är det inte bas som i ett par Beats men absolut...
SÅLD till @Ossian87, stänger tråden!
Gör ett nytt försök att sälja min OP5T 8/128 Midnight Black i mycket gott skick, köpt på Oneplus.net. Skärmen bytt via försäkring och endast...
250 + frakt för Urbanista lurarna
Sålde mobilskal till @leobjorkman. Smidig som få, en riktigt trevlig snubbe här på Swedroid. Alla tummar upp!
Noterat men för lågt, keep it coming! :)
Taget, PM kommer
Den väger strax över 4kg och efter vad jag kan se skulle det gå på 167sek i frakt med posten.
Absolut, måste bara väga den o kolla fraktalternativ hos Postnord, återkommer!
Tack @GmbH! For your info @polar590
Inte en aning men jag tror det, någon annan som har koll på läget, kan ni bekräfta?
Det är ditt, PM kommer.
Prylar säljes enligt nedan: Bild 1: Racing Wheel Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Force Feedback - PC Bra skick och funkar som det ska. Riktpris:...
Säljer en OP5T 8/128 Midnight Black i mycket gott skick, köpt på Oneplus.net. Skärmen bytt via försäkring och endast startad och funktionstestad...
Klockrent tips @jnsson! :) Stoppade i mitt simkort sen gick allt som en dröm. Håller på att fixa till luren åt morsan så jag hade inget sim i. Men...
Intressant, tack! Ska testa det ikväll om den vaknar till liv då. :)
Köpte en Mate 9 Pro av @HasseY. Klockren säljare, bra kommunikation och han skickade mobilen enligt ök när jag swishat och den dök upp väl...
Hej Snackade med Huawei supporten för en stund sedan. Sitter med OREO fortfarande och säkerhetspatch från 1 oktober 2018 på en nyinhandlad och...
Telefon köpt av @HasseY, stänger tråden.
*Host host* Rookie mistake! :teeth: Tack @jnsson
Hej Söker en Android lur till morsan för runt 500-1000 sek. Exempel Huawei P9 el. P10, även Plus LG G5 el. G6 Moto G....... Nån OnePlus modell...
Inte mer störande än en notch på vilken telefon som helst, either you like it or you don't.... Lite svårt att svara på om du kommer att tycka det...
Rabattkod på CDON någon?
Hittat vad jag sökte, stänger tråden!
My bad dude men jag hoppar det ändå. Lycka till med säljet! :teeth:
Cool länk men tveksam till min svarta klocka, med en rostfri länk med blått spänne. Får tyvärr avstå denna, tack för erbjudandet dock! :)
Som rubriken säger söker jag 22mm klockarmband. Allt av intresse utom milanese länkar men mycket gott skick är en förutsättning. Skicka bilder och...
Köpte en ny istället, stänger tråden.
Söker en 10“ Androidplatta omgående. Minst 32 Gb och inget "urgammal lik" :) Hör av er med vad ni har därhemma. Hämtar upp I Skaraborgsområdet...
Köpte ett mobilskal & en powerbank av @jimmyfogelqvist. Han mötte upp mig och allt var frid o fröjd. Supertrevlig säljare, kan djupt rekommendera...