Separera namn med ett kommatecken.
Lägg till några hundralappar och köp en archos 70 om ni behöver en "videospelare". Creative verkar mest ha satsat på att göra en bra musikspelare.
Han kommer ha svårt att hitta de flesta plattorna i fysiska butiker. Archos 28, 32, 43, 70 & 101 går att hitta lite varstans. Nook color finns i...
Ingen market för mig heller även med apk'n från megaupload. Samma problem som de andra. Nedladdningen stannar efter några hundra kb. Jag lider...
Kolla in tradera. Där finns några säljare. (och du slipper gå ut i snön) :p
De gör så hela tiden. Jag försökte beställa en Eeepc när de först släpptes. De flyttade fram leveransdatumet varje gång. Samma sak med nån telefon...
Jag använder min iPad främst för att spela på, läsa tidningar och för slösurf (i sängen eller på toan hehe). Mina androidplattor är mest...
Ah sk*t samma. Jag känner mig snäll. Android market Packa upp och lägg den i data/test/froyo/system/app och reboota. Ingen installation behövs.
Som du förmodligen redan har läst i trådarna så går det inte. Inte en chans! Inte på hundra år. Aldrig någonsin! Men ärligt talat, läs i forumet.
Inom en "snar framtid" så jag antar att den lär finnas inom några veckor, kanske högst en månad. Personligen hade jag väntat, men jag vet också...
Jag fick en på jobbet idag och tycker att den är marginellt bättre än toshiba. Mycket buggig, men hårdvaran är bra och den är helt enkelt...
Sk*t i Android market, kör AP Blackmarket. Länk i Kendo tråden. Förresten, hoppas du beställde så de skickar via dhl och inte Hong Kong Post....
Archos 70 fast vänta på 250GB.
Mysko! En kompis plockade upp en exakt likadan förra helgen i Shanghai fast då hette den M812. Han kommer hem nästa vecka så jag ska leka lite med...
Den ska tydligen funka med nån huawei dongle men har inte testat själv. Personligen tycker jag att Kendo är lite piggare och har bättre skärm...
Nedanstående länk ny länk till ap black market
Nu kommer säkert flera att sura till och skrika "Pirat", men testa istället AppPlanet Blackmarket. Samma priser som på Market, men ehhh priserna...
Det är en helt ok skärm,men vänta dig ingen iPad. Den är ganska känslig så man behöver inte hacka som en galning med nageln för att den ska...
Jag har testat några emulatorer och visst funkar de, men de funkar inte bra. Tyvärr måste man hosta upp minst dubbelt så mycket pengar om man...
Jag lekte med den under 10 minuter idag. Sämre skärm än kendo och kändes ganska slö. Verkar "plastigare" också.
Jag kollade ett 720p mkv avsnitt senast idag. Det funkade bra. Ingen "hicka". Vanliga xvid funkar så klart klockrent också. Jag har testat...
I princip inga utöver möjligheten att installera linux samt priset.
Roligaste "pad" just nu är förmodligen Archos 28. En kollega köpte två stycken på J&R i New York (passa på om ni eller nån bekant ska dit. Finns...
Vi fick ett par stycken på jobbet igår och jag blev förvånad över kvaliteten på främst skärmen men även mjukvaran. För fyratusen borde det vara en...
Har nu lekt med den under helgen och det är en helt ok pryl för de pengarna. Ftp, rar och uppspelning av xvids, även med externa undertexter...