Separera namn med ett kommatecken.
"Vi på Wozom AB tar inget som helst ansvar över produkten efter du har köpt den. Om produkten kommer med fabriksfel så kommer du antingen få en...
Behövs färg?
Oftast går det inte flasha in en äldre firmware än den som är installerad, du kanske flashade, gjorde OTA och sedan försöker flasha den gamla igen?
Nä, det är ingen större skillnad mellan dem skulle jag påstå.
Google nest mini så får du ju en komplett home-enhet som kan ansluta till Bluetooth för att spela upp.
Nej det går inte, det är två helt olika lösningar. Mig veterligen kan du inte casta till Sonos alls, och det går inte att lägga till annat än...
Juli säkerhetsuppdatering + kameraförbättring ute.
Avregistrera iMessage på iPhone eller online
Aldrig sett en notifikation och aldrig sett det i Health. Väderappen skulle jag aldrig få för mig att använda så det vet jag inte. samsung pay har...
Nä, jag håller med, har bara sett erbjudanden och inte på störande, på samma ställen. Att få möjligheten att prova Nextory gratis i 55 dagar...
Geekbuying 5170 kr om man betalar i USD. Europeisk modell som skickas från europa, gratis frakt. Roborock S7 Robot Vacuum Cleaner with Sonic...
Det som är jäkligt märkligt med Import One Stop Shop är att det är för max €150, annars ska vanlig förtullning gälla. Detta är ju logiskt eftersom...
Postnord har faktiskt lagt ut information nu! Frågan är när deklarationen kan komma att avslås, kan det till exempel vara när även tull ska...
Wish har ett specifikt avtal med Postnord, så det är en annan sak.
Paketen måste ju fortfarande förtullas även om moms har betalats, och det gör ju speditören så de kommer fortsätta ta ut sina avgifter för detta,...
Vi vet ännu inte vad sårbarheten är, bara att den gick att rikta mot förmodligen alla on prem Kaseya VSA-servrar som var exponerade mot internet....
Man måste ju ha någon typ av fjärrstyrning för dessa system, man kan inte ha en IT-gubbe i varje butik. Butikskedjorna kan heller inte utveckla...
Skulle tro att Coops lösning också fungerar offline, men vad hjälper det om hela det lokala kassasystemet kraschar?
Såklart man kan tycka att det borde finnas backup, men frågan är oerhört komplex. Om hela det lokala kassasystemet kraschar, ska de då ha ett helt...
Coops system kan också hantera kontanter om kortsystemet ligger nere. Kan lova att samma sak hade hänt hos mediamarkt om hela kassan kraschat och...
Det handlar inte om känsliga system. Helt omöjligt för Coop att verifiera att en leverantörs underleverantör inte blir hackad, och inget man kan...
Några som enligt beskrivningen ska fungera: UGREEN 2 i 1 USB C Jack Adapter Stöd Ljud och Snabb Laddningstyp C 3,5 mm Aux Adapter Kompatibel med...
https://www.amazon.se/-/sv/dp/B08FMR3BW7/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=pixel+4a+pl%C3%A5nbok+avtagbar&qid=1625135747&sr=8-1
Helt okej tycker jag. Går relativt snabbt att bläddra mellan kanalerna, finns TV-guide och timeshift på bägge. Edit: Mitt svar är alltså både för...
Då röstar jag för Klarna. Inga avgifter och inget krångel med att föra över pengar. Tänk bara på att du inte kan ta ut kontanter alls med det. En...
Det är bara om du aktiverat sync/backup av galleriet till Samsung cloud som det är relevant, och bara det som är sparat dit som påverkas.
De där stödjer inga snabbladdningprotokoll alls, så det är inte så konstigt. Skulle tro att du behöver USB-PD (kanske även kompatibel med...
Tack, korrekt länk till Lego-plattorna är dock [SPOILER] :)
Tveksam att det har med kabel att göra när det står att man kan använda valfri kabel, speciellt på en så pass ny enhet som säljs med USB-C. Men...
Oj, verkar oturligt nog som att gränsen går vid Ryzen 5 2500X :(
Måste vara ganska ovanlig, och då förhoppningsvis något som de kommer fixa med BIOS-uppdatering.
Håller med, om det inte kommer någon killer feature med de nya klockorna och 3 faller i pris så är det absolut inget dåligt köp. Men om två år...
I dagsläget så kan väl man inte falla på TMP och UEFI om man inte faller på CPU-kompatibilitet, för alla kompatibla CPUer har väl TPM och UEFI?
Speciellt med tanke på att det faktiskt verkar som att CPU-kraven stämmer, för då hjälper det inte att sätta i en TPM-modul eftersom alla...
Skulle säga att det beror på hur erbjudandet är utformat. Om det är fler butiker som erbjuder det så man kan aktivera det genom Members-appen...
Vill bara påpeka att bara för att man kan installera en läckt dev-build så betyder inte det att man kommer kunna köra den slutgiltiga produkten....
Mjo, men ändå märkligt. Intel har väl både TPM 2.0 och DX12 från Gen 6.
Ja så bör det ju vara. Eftersom assistenten även säger samma om TPM 1.20 så är det förhoppningsvis så att den i dagsläget säger ett blankt nej där...
Jag kan tänka mig att det finns vissa saker i CPUerna som måste finnas för att vissa funktioner ska fungera, och att de tycker att det är för...
Mmm, vi får hoppas att den där appen säger ifrån på grund av soft floor då. Men hade varit trevligt att få höra det från MS direkt angående just...