Separera namn med ett kommatecken.
Och att de är ett team minskar väl risken att appen ska gå i graven, tänker jag... De har även en kanal på Telegram där dev släpper .APK för...
Svar från dev igår :)[ATTACH]
Tack! Jag skrev till dev igår och frågade om just detta :) Uppdatering, har läst och inom 12 månader, då går det fortare att börja om från början...
Ok, tack ändå :)
Vi kanske ska starta en egen tråd för olika förslag på launchers nu när Nova går i graven... o_O Admin? Jag antar att du använder Smart (vilken...
Tack!
Åh, det är prio ett för mig, fasiken också, nu fick jag fler att testa... :P ♡
Jag testar Smart Launcher efter tips här, men undrar, dina top två, har de backup och återställa, så det blir enklare efter en återställning eller...
Hahaha! Japp, så tänkte jag också :P
Jag var ute och fotade blodmånen precis nu, jag fotade och fotade och fotade, jättemånga bilder, helt plötsligt så slutar kameran att fotografera,...
Nu avinstallerade jag appen direkt, minns inte exakt, men det var dyrt...
Finns den att ladda hem till en Pixel, ska kolla! Tack alla, nu fick jag att göra ♡
Verkligen absurt!
Jag testade den, men jag behöver mer... Insåg nu när jag provade Smart Launcher att jag måste kunna göra en backup och återställa... Vilka krav...
Tack! :)
Tack :)
Kikade på Niagara, men priset :eek: Det var lite häftigt... Har också provat Pixel Launcher lite smått...
Jag tappar ibland bort appen där och den tar en skärmdump på appen bredvid och så får jag börja om från början, fråga mig inte hur jag lyckas o_O:D
Jag vet, men är så inkörd på detta sedan många år, att säga ta en skärmdump krockar med min Google Home hahaha hon ska alltid lägga sig i och...
Vilken hemskärmsersättare använder ni? Jag använder Nova sedan många år, men måste kanske se mig om efter en annan om Nova går i graven......
En annan fråga angående snabbinställningspanelen :) I någon grupp för Pixel på Facebook var det någon som delade en skärmdump där just ikonen för...
Japp, jag också!
Jag fattade först inte, för hos mig såg det ut som innan uppdateringen, MEN så förminskade jag "ikonen" för blåtand och då blev det sjukt smidigt!...
:D:D
Ok.... What's the hype o_O
Då kom den :D At last :P[ATTACH]
Allt kraschade en stund efter jag skrev ovan, GA svarade på allt annat, tände lampor, men spelade inte musik från TuneIn, dock kom allt igång igen...
Gaaah! Badrum fungerar, tar kommandon och streamar P4... Sovrum... Tar kommandon, säger "streamar P4" men det kommer inget... Jag; stäng av...
Hej :) Har Northmill idag, men tänkte testa ytterligare ett prepaid kort som jag kan handla på nätet med, utan att mina egna kortuppgifter kommer...
Fick det på mail :) Ja, har haft kontakt med Halebop, för någon månad sedan.
Absolut server, förra torsdagen kl 12 tog jag emot ett samtal och svarade precis som tidigare, två timmar senare skulle jag svara i telefonen igen...
Har man X så rekommenderar jag att följa denna kille :)[ATTACH]
Lägger till; aktivera ditt surfdygn senast den 31/8. :)
Jaaaa, jag kan tom ringa med röstkommando till Gemini efter senaste uppdateringen för någon dag sedan! Innan svarade Gemini bara att det inte...
Tack igen! Jaa, man orkar ju inte börja om igen, det var jobbigt nog att leta upp alla låtar jag hade på MP3 till Spotify :D
Aha, tack! :)
Lade du då till en låt i taget manuellt från Spotify, eller finns det något sätt att spara ut allting från Spotify och importera någon annanstans?
Det var ett skämt :innocent:
Det finns valet "trycka" :P Men jag fattar hur du menar :)