Separera namn med ett kommatecken.
Det högsta priset för Estland är mellan 17 och 18 (det är väl då de lagar middag), annars är inte priserna lika extrema.
Danskarna är väl kanske inte lika bortskämda som oss svenskar och använder kanske sina kläder tills de är slut...
Jag kollade prisjakt och hittade 2 datorer under 4000:-, endast en av dem kan jag rekommendera, en Asus (den andra var ett okänt märke). Jag har...
Typisk okunskap hos den person som skrivit det eller så räknar de med att våra priser kommer att bli väldigt höga... Det motsvarar (om du skrivit...
Jag rekommenderar att du kontaktar Samsungs support och frågar dem, hittar de en lösning så skriv gärna här sen vad som behövs för att lösa...
Väldigt många kan välja leverantör själv och det är väl både dåligt och bra. Din hyresvärd kan ha förhandlat fram ett bra och billigt avtal med en...
De här USB-minnena hittar jag på prisjakt... Om du kan tänka dig en mekanisk extern disk så är det betydligt mycket billigare och då kan du...
Har du kollat inställningarna för S Pen? Jag har fått meddelande någon gång om att återansluta S Pen men det verkar inte finnas med i menyerna?...
Finns det någon uppdatering till den (från Huawei eller någon annan)? Det kan ju hända att de ordnat så att den går att använda?
Har du letat efter manual på nätet?
En till fråga, hur går det med BankID och andra liknande appar.
EcoTank verkar inte dras med samma problem som de flesta andra bläckstråleskrivare och det är ju skönt. Den Brother som jag har kör...
Det är nog inte omöjligt att man kan hitta färdig kod på nätet, du är knappast den första som vill bygga ett liknande system. Här är ett test av...
Kan du ha något tillägg i Chrome som gör att informationen försvinner? Händer samma sak i ikognito-läge (öppnas med Ctrl-Shift-N)?
Jag skulle nog rekommendera dig att kolla Kjell&Co, de har utmärkta guider till smarta hem.
Äsch, den verkar inte finnas att köpa längre, får försöka hitta en likvärdig!
Jag har varit inne på det med men sen jag upptäckte Epson Ecotank så verkar de ju vara väldigt bra trots att det är bläckskrivare, enda nackdelen...
Min gamla Brother-bläckstråleskrivare skriver ganska oskarpt numera och det finns ingen officiell drivrutin för att scanna till Windows 10 så det...
Tråkigt...
Det kan vara en inställning i BIOS som är skillnaden, på många datorer går det att ställa in om bilden och/eller texten ska visas en stund eller inte.
Det är en smaksak men jag kör alltid 9:16 (eller vilket format som min mobil skapar), vill man ha 4:3 kan man alltid beskära i efterhand. Varför...
När jag testade med RFID blockeringskort så spelade det ingen roll på vilken sida av NFC-chippet som det kortet låg på så tyvärr tror jag inte att...
Tyvärr är det den organiserade brottsligheten som tvingar fram sådana här lagar men du kanske föredrar (vilket jag knappast tror att du gör) att...
Jag såg det jag med, hur svårt kan det vara att skilja på gram och kilogram? De rättar nog det så småningom... Du får nog vända dig till de olika...
Jag tänker på de fejkade swish-apparna som många handlare råkat ut för och tvingats sluta ta emot swish. Ansvaret anser jag ligger helt hos...
När jag och brorsan var där så var det inga andra där... Det var dock rätt sent på eftermiddagen och var helt mörkt när vi kom tillbaka till bilen...
Förklarar varför den från Fyndiq inte fungerar... Jag fick en till utan extra kostnad som inte heller fungerar sen gav jag upp.
En liknande grej hände i grabbens stationära Lenovo, jag försökte boota den med USB-minne (Windows recovery) men det funkade inte heller så jag...
Stäng av upday eller låt bli att gå dit... Jag går in någon gång per månad och ser om de bättrat sig, de var bättre förut, numera hittar jag...
Testar Playpilot nu, det underlättar ju helt klart sökningen. Plex begriper jag mig inte på, har försökt med Plex förut men jag har inte den...
Skulle tro att de scannar och skippar OCR eftersom OCR ofta förstör formatet på dokumenten.
Jag misstänker att några streamingtjänster kommer att slås ut inom några år, marknaden klarar inte av att ha för många och kunderna vill inte ha...
Jag har inte heller sett några fel med dokumenten i Kivra. @Trickfilmad, kan beskriva vad som händer när du får renderingsfel? Vilken enhet,...
Det kan vara inlagt en annan DNS i de datorerna.
Nu vet jag inte vad som är inkopplat men om källan är en enhet utanför teven så kontrollera kablarna att de sitter i som de ska, scart är väldigt...
Byter du format på boken innan du för den till Kindle med ex.vis Calibre eller Convertio (själv har jag använt Calibre men inte för att föra över...
Jag har gått ut där för för typ 30 år sedan, med en rejäl mountainbike går det kanske att cykla men jag har ingen aning om det finns några regler...
Kan du råkat aktivera Smart Lock (sök i inställningar), då finns det ju andra saker som kan låsa upp mobilen (själv avskyr jag de funktionerna som...
Det kan ju vara för vissa typer av ärenden men inte andra som de har den funktionen... Försäkringskassan har så många olika system så det är...
Fungerar det om du redigerar webbadressen och lägger till ett / på slutet av adressen innan du väljer Lägg till på hemskärmen?