Separera namn med ett kommatecken.
Har beställt powerbank samt piston 3 därifrån, det är äkta grejer! :)
Jo, dock ska ju skin impregneras oftare än rengöras.
Sant, skippar du dock "rengörnings" biten och bara smörjer in det så mörknar det ej
Kan tipsa om att Ikea också har läder rengöring :)
Detta ska vara ett såkallat gen 3 vilket ska vara det "bästa" tempered glas skyddet. Har beställt det men inte fått det än. Folk har lite delade...
Jajjemän! @camuraj
Via ota :) [IMG]
Håller på att ladda ner updateringen nu. Olåst NEE.
Märkligt att det verkar mest vara kunder med tele2/comviq som har dessa problemen. Samma gäller opo. Har själv Telia och inte haft några problem alls.
Om jag tillverkar ett skal av sten och säljer till dig skulle det fortfarande vara Samsungs fel att du får repor? Klart du inte borde få repor av...
Kan rekommendera detta http://www.themobilestore.se/vipo-hd-heltackande-skarmskydd-for-samsung-galaxy-s6-edge-transparent Täcker hela sidorna och...
3g banden den stödjer är bara 900/2100 vilket 3 verkar stödja. Är dock ingen expert på det så säkert någon annan som kan bekräfta det bättre.
Menade typ copter skydden, är väldigt mjuka skärmskydd.
Kan verkligen inte klaga på batteriet, fick ut typ 5.5 timmar skärmtid med min Mi4
Ja vi får se sen när jag börjar använda den mer ute när jag jobbar, nu har jag wifi tillgängligt helatiden typ men mindre sen när jag jobbar :)
Beställde detta, får se hur det blir http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=261865884744&alt=web edit: Beställde faktiskt detta i onsdags...
Nja hela tiden är väl en överdrift, har småbarn så allting får gå i etapper :) kan bara jämföra med min senaste meizu mx4 och då är det verkligen...
Köpte en vit 64gb idag, sjukt nöjd. Skärmen är fantastisk, kan inte sluta titta på den. Laddade den vid 12 tiden och har 82% batteri kvar så kan...
Någon som kan tipsa om ett bra skärmskydd som täcker hela skärmen? Har lite svårt för "gummi" skydden typ som copter.
Tar tillbaks mitt bud.
Mx4an utan tvekan, bättre skärm, snabbare ui. Batteritiden är dock inte imponerande på mx4an. Klarar en dag medans mi4an klarade en och en halv....
Gör så! Köpte mi4'an av dig så vi har gjort affär innan, är du osäker kan jag skicka först då jag litar på dig.
Köpte också från England, stod inte heller exakt vilka det var så fick också maila och fråga. Frakten tog bara 3 dagar tills jag hade dem och av...
Köpte på eBay till m3an för ~500kr istället för mekonomen 1100kr för 6st stift Bildelar24.com har jag beställt från många gånger, skickas från...
Inte sugen på en Meizu mx4 i nyskick? :)
Meizu mx4 32gb?
Yes! Kört cm hela tiden orkar inte krångla :)
12.0 YNG1TAS213 :)
Ja det är sjukt, fungerade sjukt bra när vi körde kitkat. Dock inte jätte intresserad av att gå tillbaka, därför fick jag ta över den och sambon...
Jepp, tycker det är sjukt att de inte rättat till det än.. Många som har problem med detta.. :(
Mycket möjligt, hade dock ingen lte med telia och med Telenor har jag :)
Nu kör jag Telenor via jobb, med lte på. Körde telia utan lte på innan jag orkade byta över alla jobbgrejer. Hade ingen lte mottagning med telia...
Nä faktiskt inte, themer appen har crashat någon gång men inte mer än det. Samt då att sambon hade problem med tappad täcknkning med tele2
Prövade ock kan faktiskt inte se någon tint :)
Får nog redigera mitt svar, tycker jag ser lite yellow tint om man synar den riktigt riktigt noga. Dock inget jag tänket på och sjukt svårt att se...
Någon gång ska man väl ha det ;)
Nope, helt felfri skärm!
Nope, aldrig :)