Separera namn med ett kommatecken.
UPDATE: Xiaomi Mi 9T 64GB Carbon Black beställd. helt ny modell. 6,39 tums skärm utan "notch" som jag ville slippa. 3700 kr på webhallen. Blir...
Ja och de har kampanj på Galaxy A9 också. Men jag känner mig inte riktigt beslutsmässig än.
Dags för en ny lur. Är inne på min andra Xperia, och är ärligt talat mindre nöjd med denna än den första. - vill ha en stor skärm, 6 - 6,5 tum -...
Det är vanliga Facebook för Android. När någon använder meddelandefunktionen så får ju jag ett meddelande i "aviseringar"; alltså om man drar ner...
När jag får ett meddelande i facebook så "knäpper" telefonen varje halvtimme tills jag läser meddelandet. Å försöker jag läsa meddelanden i...
Hmmm. Både systemet och facebook-"appen" är nyligen uppdaterade i min Desire, undrar om det kan ha att göra med hur Facebook hanterar bilder. Jag...
Jag har Facebook installerat i min HTC Desire och har problem med att visa mina egna foton som jag har i album. jag går till foton och då visas...
Problemet löst genom lobotomi, eller återställning till fabriksinställning. nu bara rasslade det till så var det klart. Nu ska jag se vad som...
Jag är total nybörjare, kollade lite i FAQ här på sidan men jag hittade inget om mitt problem, ber om ursäkt om det har varit uppe tidigare. Fick...