Separera namn med ett kommatecken.
Kolla så den har rätt z-wave frekvens för EU. Det är olika frekvenser för EU och USA, bla
Håller med. Tycker inte att uppskalningen ger nåt. Ser ingen/minimal skillnad
300kr och kan hämta
Jag är inloggad med 2 olika googlekonton på Shielden. Men för att byta konto i Youtube så måste man logga ut och sedan logga in igen med det andra...
Nån som har en bra fungerade guide hur man får in Google TV på en Shield?
Skaffade mig en Nvidia Shield Pro som alla pratar så väl om. Men fastnar direkt på att man inte kan byta mellan olika konton i Youtubeappen. Har...
@spikenikistan väldigt konstigt fel. Men ni får be Hallon skicka ett nytt sim-kort
Nån som har ett par Airpods (Pro) att sälja?
6000kr + frakt
Sålde en Macbook Pro till @Stanem Mycket trevlig och smidig affär som det ska vara
Vet du om det är samma kontakt på 10w och 30w dimmern?
Köper. Skickar PM
Minst gen 6 eller nyare Inga Pro är intressant.
Nån som har en Mac mini att sälja? 2012 eller nyare Minst 8GB RAM Helst SSD
Köpte ett LTE-modem/router av @osterlindh Mycket smidig och trevlig affär som det ska vara
Borde vara samma. I din länk står det att den har wifi och har den INTE. den kör på Zigbee Xiaomi äger/samarbetar med Aqara så därför finns den...
Aqara Window/Door Sensor är riktigt bra. Kör Zigbee och ska fungera med Smartthings Aqara Window/Door Sensor (Sensorer & sirener för smarta hem)
Alla 3 laddare för 200kr inkl frakt?
Tack men har precis köp en
Bara att kontakta Webhallen och förklara problemen. Så får dom lösa det. Med en ny telefon eller återköp
i7-7600U ser du på en av bilderna
Båda varianterna fungerar
Nån som har en billig router med LTE och wifi?
5500kr + frakt utan Logitech Folio
800:- + frakt
Gillar inte att glaset är mera utsatt på GRT-2. På GTR så är det en metallkant runt som skyddar om man slår i klockan från sidan. Gör man det på...
Försäkring från Elgiganten är tecknad och betald till 2020-02-23??? Gissar att det ska var 2021?
Lite dum fråga kanske, men vad är det för färg? Svart eller mörkblå?
Endast 256GB som är intressant? Har en 128GB
Intresserad att byta mot en iPhone 12 Pro?
Skickade tillbaka ett par torkarblad. Kostade mig ingenting. Fick fraktsedel mailad till min av Amazon
I måndags beställde jag 3 saker som skickades i 2 olika paket. En paketet skickades från sverige och gick med postnord. Det vara framme på...
@thelars Kan ta olixar skalet och hämta på söndag kväll om det går bra. Så slipper du skicka
Jag kan köpa 3st E27 Ambiance om inte TS vill ha dom
Tror inte nån biltillverkare kommer lägga till trådlös AA i sina befintliga bilar.
Va? Kia var väldigt tidigt ute med att erbjuda Android Auto och Apple Carplay stöd. Toyota tex har nyss börjat
Sålde en iPhone 11 Pro till @ruf0ns Mycket smidig och trevlig affär som det ska vara
Du har ett års reklamationsrätt kvar. Byter du batteri själv så lär du inte kunna nyttja det
Frågan är hur vattentåligheten påverkas?
Intressant. Riktpris?