Separera namn med ett kommatecken.
iOS 13.5 Beta 3 är efterföljaren till iOS 13.4.5 Beta 2. Apple var tvugna att ändra namnet pga tekniska orsaker :)
Har ytterligare ett identiskt band till salu, så kopierar bara från gamla annonsen: "Färg: Silver Original: Nej Kompatibel med: Apple Watch...
Nu är ju LoB en vårdlag, och inte en strafflag. Så att blivit "lobbad" är ingen större merit om man vill tillhöra det kriminella packets planhalva :)
Jag är alltså INTE polis. Gillar bara hela juridiken. Polis, åklagare, domstolar och sådant :)
Ofan [emoji3] Kul med polisanställda på forumet [emoji3][emoji106]
Är du polis?
Coldplay är bra skit! Få sångare har sån röst som Chris Martin [emoji846]
Antar att Katshing saknar VoLTE?
Snyggaste UAG skalet, från snyggaste säljaren :D Moi!
Det är inget att skämmas över :D
Jaha, jagar vi en Sandlåde-vinnare? :D
Någon som har koll på vad man kan få för ett par Airpods gen 2 i kanonskick?
Pris justerat från 270:- ner till 220:- [emoji846]
Säljes enligt rubrik. Kanonskick. Knappt använd. Swish. Frakt ingår i priset. 220:- [IMG]
Yeelight, bra grejjer?
Förlåt till dig och andra [emoji23] Jag & @Ascii låtsasbråkar bara [emoji23] Elallergi & 5G-corona [emoji23]
Precis!
Pratade jag med dig? Nej, precis!
Ursäkta? Då menar du att jag hela livet bara haft hjärnspöken då? Kom inte och påstå massa saker om mig och mitt liv, när du inte ens känner...
Kanske dags att tänka om där lite? Många av oss är inte nördar med 3 telefoner och 2 plattor. Kan man inte minska ner till 2 telefoner, 2 plattor...
JUST NU: CORONASJUK! (Jag har även dokumenterad, svår hälsoångest s.k hypokondri)
5G är LIVSFARLIGT!!! Men det får man väl inte säga i det här jävla landet?!?!?! :cry:
Sålde en Milanese loop till @Maskinen . Allt gick smidigt och perfekt! Rekommenderas varmt!
Färg enligt bild. Endast provad. Passar 42/44 mm boett. Swish. Jag bjuder på frakt. Har ändå en förbannat massa frimärken som måste förbrukas....
kul att nån annan snodde koden....
Skicka PM!
Jaså, är dom skojjarna i farten igen?
Ge mej pengarna istället. Kan garantera dig att du aldrig ser röken av dom igen. Då slipper du fundera på om du kommer få dom tillbaka eller ej...
Färg: Silver Original: Nej Kompatibel med: Apple Watch series 1-3 42mm Apple Watch series 4-5 44mm Använd knappt en dag. Inte min grejj....
Någon som har någon typ av kod för Viaplay? Skicka PM. Kan även betala för det!
Sorry, glömt uppdatera tråden. Ny klocka köpt.
Men det får man väl inte säga i det här jävla landet!!! [emoji23]
Apple Watch 5 44mm GPS [IMG]
Cellular onödigt. Rymdgrå sport helst. 44mm. Bra skick. Skriv vad ni har.
Dom stjäl som korpar dom där kamelryttarna
Medborgare av ikke skidåkande nation. Lågoddsare.
Alla kallar ju skiten Corona ändå, så spela roll.
[emoji1787]
Jag & @Ascii komponerade ihop ett "Alla barnen"-skämt: "Alla barnen i Stockholm mådde bra förutom Mona, hon åkte till fjällen med familjen och...