Separera namn med ett kommatecken.
De ställen jag kollat så får jag 100 kr för min pixel 6, men ja sedan får du såklart bonusen så ja kanske lönsamt.
Jag tvivlar ännu mer på att de kommer bli körförbud på tusentals bilar i Sverige pågrund av detta. Myndigheter kommer agera i tid speciellt med...
Skulle inte tro de.. de fattar ju och kommer släppa igenom detta..
Detta är fel, de blir inget kör förbud. Däremot så blir de en anmärkning som ska lösas till nästa år och då har nya lagen gått igenom. Men sen...
Jag tycker största styrkan med pixel är att de är mjukvaran, dvs de är ren Android och man vet man är garanterad uppdateringar tidigt och länge.....
Jag har för mig pixel är mest sålda telefonen numera i japan.. men kan minnas fel.
I goggles egna butik får man 3000 kr i goggle store på pro och pro xl, vad kan man använda dessa pengarna till? Ganska bra om man kan köpa tex...
Jo de var lite skämt och alvar i vad jag skrev.. tyckte bara de var lite kul du valde just Mount Everest eftersom de som sagt nästan är ett undantag.
Mount Everest är nog ett dåligt exempel, vad jag hört så har man riktat master mot just mouth Everest för att få täckning typ hela vägen.. men ja...
Var ute och vandrande i bergen i Österrike nyligen på en plats som totalt saknade mobiltäckning. Där.finns en hytta där man kan köpa mat. De...
Du glömmer en faktor. I samband med varje teknik skifte så får man in mer data per MHz utrymme som finns i luften. Denna resurs är en stor...
Intressant att de har kvar roaming, men ja 3 har väl ett egen nät i England så kanske viss logik i de..
Japp jag kollade priserna nu.. de var ju svindyrt dessutom.. Vi ska kryssa i höst där vi bla åker till Storbritannien, då gäller de att stänga av...
Oj kostar de i England numera? De har jag inte tänkt på men de är väl brexit.
Men om man byter till ett 5/10 gig abbonemang så får man väl 100 gig spara? Jag blir lit förvirrad här.. men antar man räknar de som ett nytt...
Väldigt många elmätare idag använder 4g. Många som pratar om att 2g inte behövs och att 4g är helt onödigt snart för alla har 5g tänker inte på...
Så kul.. när jag såg denna bilden utan att läsa så trodde jag de var nya vimla abonnemang, de använder ju samma gröna färg som vimla Men ja kul...
Ja men känns som de behåller båda varumärkena mot konsument.
Håller med.. jag tror Sonos vill ge mer betalt plötsligt och då ansåg Ikea de blev för dyrt.. men de är såklart min helt egna teori.
De var ingen inställning utan de är så abbonemangen fungerade (förr åtminstone) och ville man ha "båt roaming" så fick man kontakta kundtjänsten.
Där är vimla bättre.. är jag inte helt fel på de så är de default avstängt (hos vimla) med just den typen av operatörer som kopplar över satellit....
Lite förvånad över Volvo 2017-2014, vi har en 2019 och de har ju 4g men ja kanske den har beroende ändå mot 2g och 3g.
Förlåt men vad är de vi tittar på?
Jag har också LF och fat problem med bankid på senare tid i Chrome i mobilen. När jag använt Firefox har de fungerat. Jag har även fått för mig...
Jo precis säkert lungt men skulle de göras på en kommersiell produkt så tror jag de skulle blir svårare att lösa.. men jaja.. vi behöver int snöa...
Ok.. är de ens lagligt.. lät väl dock som du gjorde de i forskning syfte men tänker om man gör de mer permanent.
Blir de inte problem att få tex bilen att välja ditt nätet. De sim kort, som jag antar inte går att byta i bilen, känner ju inte till ditt...
Någon gemensam nämnare mellan de olika nummerna.. tex att vissa varit hos vimla tidigare men inte de andra?
Du kan inte jämföra din laptop med en bil. Hur gammal är din laptop? Hur ofta byter man standard i en laptop? En bil ska gå att underhålla i...
Problemet med alla standarder är att de gärna bli gamla. Sen är en bil en väldigt komplex produkt idag så de är kanske inte så enkelt som en...
Säkert de jag blandat de med.. och ja 3g känns rimligt att stänga, 2g är lite speciellt då så mycket m2m prylar är kopplade mot 2g.
Såg nyheten och blev förvånad.. jag försökte köpa en goggles tv för någon månad sedan och hittade då ingen, köpte dock en begagnad av en kompis...
Wow är Sverige först. Jag trodde norge hade släckt ner men insåg att så inte var fallet. Låter som man går lite för snabbt fram här i Sverige på...
Volvo var första biltillverkaren med Android Automotive, de har detta på alla bilar, fossila som el och har haft de sedan typ 2021 eller 2022,...
Jag fick mitt paket en dag tidigare än beräknat nu i förrgår. Tycker Instabox funkar klockrent här 2 mil utanför Malmö.
Vimla kan ju såklart själva välja vilka kunder de vill ha.. de är ingen rättighet att teckna abbonemang.
Oj spännande.. något som fått den? Funkar den bra?
Dock gammalt när man åkte över Öresundsbron, har fungerat kar där i massor av år.. men ja de kanske är en ny teknik nu jämfört med då.
Behöver operatören stödja rcs? Vad jag kan se så skickade de rcs meddelanden mellan mig och min dotter.. en pixel 6 och en pixel 7a.
Fick både 5gb som alla men även 1 gb för jag tydligen varit en Fello i ett år. Lite synd de kommer samtidigt för jag lär inte hinna använda allt...