Separera namn med ett kommatecken.
Höjer budet till 7000kr hämtar i Stockholm
Lägger bud på 500kr
Airpods 4 sökes
Bara 1 den blåa
2st skal 2st skärmskydd Säljer allt för 200kr
2st skal 2st skärmskydd Den blåa är orginal Samsung Säljer allt för 300kr
Jag använder idag Samsung Galaxy S20. Söker efter en billig efterträdare! Så egentligen är alla ovanstående modeller av intresse för rätt pris....
Kan du lägga upp bild på exakt färg och modell. Tack
Såld
Kolla även min profilsida för pålitlighet!
Uppdaterad med bilder kolla även min profilsida för pålitlighet!
Så gott som helt ny endast testad. Kvitto och garanti från 3. Skärmskydd och skal
Sänker priset till 7.500kr
Ja stämmer har Engelska
Jag kan skriva kvitto om ni vill el tar tillbaka den om något strular
Stämmer har köpt i andra hand dock från en pålitlig person jag känner. Kvitto saknas
Absolut fixar nu
Köpt i Kina, kvitto finns inte
Så gott som helt ny endast testad. Säljes för 7.500kr.
Så gott som helt ny endast testad. Kvitto garanti från TRE. Skärm skydd och skal.
Sålde hörlurar till @Homer2019. Bra kontakt rekommenderar starkt!!! Inga konstigheter.
Nej men finns i sthlm om du vill hämta. Skriv pm för vidare info
Som annonsen säger säljes för ca halva butiks pris 1500kr. Obs öppnade kartongen men oanvänd köpt från TRE
Som annonsen säger Samsung Galaxy S25 5G smartphone 12/256GB (Navy) Köpt från TRE. Pris 9.000kr
Skriv vad du har, skick, tillbehör och önskad pris så hoppas jag att vi kommer överens
Söker en 18tum laptop. Skriv spec och önskad pris
Intresserad av xiaomi 14 el 15 skicka vad du har, skick, tillbehör och önskad pris så hoppas jag att vi kan komma överens.
Säljes för endast 1800kr
Helt ny oanvänd i paket med kvitto och garanti tror det kostar ca 10lax i butik. Jag säljer för endast 6.000kr
Uppdaterar annonsen med bilder
Jag har 3st skal till Samsung galaxy S23 1st Silikon. 1st läder. 1st med mobilhållare. Totalt värde på ca 1.000kr. Säljes för ENDAST 300kr
5st ALLT FÖR ENDAST 700KR! Ultra thin case 0,3mm 299kr Ideal of sweden 299kr RD Carbon fiber case 499kr Original apple Silikon case 450kr Momax...
Samsung watch 6 40mm med kvitto och garanti säljes. Så gott som helt ny endast testad av frugan. Hon vill byta mot en apple watch 7 och framåt,...
Önskas köpas för ca 9.000kr kan bli mer fär mer minne och tillbehör!
Jag hoppas du får den såld för önskad pris om inte så la jag ett bud på 9.000kr i PM
Säljes pris?
Skriv vad du har. Skick. Tillbehör. Önskad pris.
Inte classic endast watch 6.
Har du Någon säljes pris? El är det ENDAST byte?