Separera namn med ett kommatecken.
Har man en passion för film/video så skulle jag säga att Xperia 1 V är ett klockrent val, bilderna/filmerna blir så mycket mer realistiska, plus...
Tycker också föregångaren var en av de mer obekväma In-ears jag har provat. Hoppas Sony har förbättrat det nu, ska till mycket för att jag ska...
Ännu en hybridklocka, denna gång från Withings (Scanwatch Horizon), den har mer ett utseende som liknar klassiska dykarklockor. Båda de olika...
Spännande...Men som vanligt så lär inte Asus hänga med gällande kameramjukvaran... :/ Jag har också drabbats av många störande buggar dem...
Den är tillbaka igen.... Hoppas på ny uppdatering snarast :/ [ATTACH]
@bernard Kan vi få ett gemensam subforum för 1/5 V? De brukar ha ganska mycket likheter ändå... Kanske är lika bra att de slåss ihop med tanke på...
För er som har problem med överhettning efter senaste säkerhetsuppdateringen: [MEDIA] View:...
Satan vad mobilen har varit seg och överhettad sedan senaste uppdateringen...Vilket berodde på en slags "spökapp", alltså en app utan någon...
Efter några dagar så kan jag konstatera att AZ80 är de bästa True-Wireless hörlurar som jag har provat. För det första så funkar allt från start,...
Hybridklocka från Schweiska Frederique Constant (Gents Vitality 42 mm), för ett helt otroligt pris från ditur.se (4600 kr), nypriset ligger på...
Jag är väldigt nöjd med Sonys point n shoot egenskaper, förutom vid mörka scener, men det ser ut att vara fixat med den nya mark V-serien :) Det...
Intressant video, 5 V kan defintivt ta en fight mot Iphone 14 Pro, i vissa lägen är Iphone bättre andra Sony. [MEDIA] View:...
Själv har jag ene helt annan upplevelse gällande passformen, använde lurarna i ca 8h under jobbdagen idag. De sitter väldigt bra i innerörat,...
Fick hem dem för några minuter sedan, det första som slår mig medan jag låter lurarna uppdateras är hur otroligt välbyggda både lurana och...
Mitt par har ännu inte skickats... :(
Hmm, kostnaden blir ändå 324 EUR med expressfrakt hos Amazon.de...vilket översätts till 3,729 kr + valutapåslag och möjligen sämre växelkurs om...
Intressant! :) [MEDIA] View: https://twitter.com/GroundedTech/status/1660354459224907777?t=1KL-5CQWA2n7z5jqdGDigg&s=19
Brukar vanligtvis köpa modellen i en mörkare färg, men den silvriga/vita varianten såg riktigt vacker ut denna gång måste jag medge, kanske blir...
Ännu en review från en mer ljudfokuserad hemsida istället för tech. Technics EAH-AZ80 Review | headphonecheck.com Swedroid borde lägga upp detta...
LBs kundtjänst är fenomenal, fick svar på min fråga nu 21.45 på en röd dag ca 1 timme efter mitt mail. De ska sälja AZ80, men exakt när de...
Just i detta fall så är jag ändå 99% säker på att jag kommer behålla lurarna ^^ Men kanske blir en beställning från tyska Amazon ifall de släpper...
10/10 från Petter på Gamereactor! :) https://www.gamereactor.se/technics-eahaz80-1182973/ Fick också reda på det svenska priset via den...
Nya high-end ANC-lurar från Dali! DALI IO-12 | True Hi-Fi wireless headphones
Jag ska köpa direkt! Så många förbättringar med AZ80, kommer förmodligen bli mina absoluta favorit TWS-lurar. De lyckas kombinera ljudstilen som...
Några recensioner från typiska tech-media: Technics EAH-AZ80 review: grown-up and thoroughly convincing in-ears...
Technics AZ80 True Wireless in-ear Our highest standard of hi-res audio; masterfully crafted 10mm free-edge dynamic driver and unique acoustic...
Intressant video med kameran i fokus, måste säga att man mer och mer börjar uppskatta Sonys mer naturliga tillvägagångssätt gällande...
Classic design, lightweight, top-notch ingress protection. Class-leading grip. Dessa två punkter väcker verkligen mitt intresse. En lätt och smal...
Kan knappt vänta på 5 V nu! Blir lätt ett köp.
Verkligen! Vikten tillsammans med det smala formatet är otroligt imponerande med både 5/1:an! Frågan är hur bra greppet är på den nya ytan? Man...
Även om jag inte lär köpa modellen ur 1-serien, så är det ändå lite av en försmak av vad man kan förvänta sig från 5-IV. Helt otroliga videos...
[MEDIA] View: https://youtu.be/UOo9szWkl-o Xperia 1 V | Sony Sweden Ingen revolution såklart, men några få förbättringar! Gillar speciellt att...
Synd att Google inte kunde banta vikten och formatet i och med att skärmen endast är 6.1 tum. Xperia 5 IV med en liknande skärmstorlek väger...
Imorgon smäller det! Hoppas verkligen att Sony förbättrar deras mjukvaruuppdaterings policy!
Bara jag som inte alls gillar Google's design/look på varken mjukvaran eller hårdvaran? :/ Mjukvaran går nästan att rädda med mörkare färgpaletter...
Haha..live demonstrationen visar hur usel Googles egna tangentbordsmjukvara är på att förutsäga ord :D
Ja, då kan man lika gärna vänta på Pixel 8 som lär kosta ca 2000 kr mer. Nee...A-modellen måste nästan lanseras med flaggskeppen för att det ska...
Stora ord att påstå att Pixel fold har den mest tåliga hingen på marknaden när Samsung har haft ett sådant försprång!
För 1500 kr så är dessa hörlurar sjukt bra, ljudet är väldigt rent och detaljerat. Dessutom väldigt bekväma i mitt tycke. Finns dock inte många...
Mmh, lutar väl mot att man säger upp kortet inom en snar framtid när de ny ägarna börjar med avgifter, så stor ändå inte bonusen.