Separera namn med ett kommatecken.
Morsan ringer mig smått förvirrad... hon hade blivit uppringd av Vimla och förstått det som att Vimla ska lägga ner till årskiftet? Eller har...
Jag ringde upp Tre och förlängde mitt abonnemang 3Surfa 5GB i 12 månader för 99kr/mån. Säljaren försökte initialt binda upp mig i 24 månader men...
Vet ej ifall detta har diskuterats tidigare i tråden men man undrar förstås hur befintliga kunder kan komma att påverkas vid en ev. hopslagning......
[ATTACH]
Skulle man inte efter denna uppdatering få en funktion som möjliggör inspelning av telefonsamtal? Eller är det bara möjligt med S25 ?
Kanske dags att ge dessa hörlurar en ny chans... Ni som har ägt dem ett bra tag, är ni nöjda? Plus? Minus?
Det låter lovande, får kolla in det närmare. Tack!
Ja Whatsapp, Viber etc. Det finns många appar för videosamtal, men frågan är om de går att begränsa för samtal till endast vissa utvalda personer...
Eller om du känner till någon annan app för videosamtal? Men tösen ska bara kunna ringa till oss föräldrar (hon är liten). Ingen annan.
Hej, jag behöver teknisk support. Skulle vilja kunna ringa videosamtal från min Google Meet till familjens surfplatta (Samsung). Det är samma...
Fy, den nya rösten låter inte alls bra ...
Samma för mig. Det låter inte bra ... hoppas på bättring med tiden.
Påverkar detta befintliga abonnemang?
Tack. Pixels lovar bättre batteritid iaf.
Hur står sig dessa på pappret jämfört med Samsungs senaste Galaxy Buds 3 Pro? Finns det någon fördel med att skaffa dessa om man har en Samsung...
Jag minns vid lansering att man gjorde en stor grej av att det skulle vara möjligt att "flytta" musik mellan högtalare. Mig veterligen har detta...
Själv väntar jag på att Comply ska släppa foam tips till dessa hörlurar.
Det verkar som att Samsung har åtgärdat problemen med att öronkuddarna går sönder: Samsung restarts Galaxy Buds3 Pro shipments
Uppdatering: Jag lämnade in telefonen till mcare Repair i Göteborg (auktoriserad verkstad av Samsung) för att byta batteriet. Det var klart på...
En kort uppdatering. Jag var förbi Elgiganten och returnerade hörlurarna tidigare idag. Det var inga konstigheter, beloppet kommer att sättas in...
Ja, det du skriver låter vettigt. Vet dock inte hur enkel fix detta är, och om problemen sträcker sig utanför problemet med öronkuddarna som går...
Detta hände mig idag när jag skulle byta öronkuddar. Det är inte acceptabelt förstås. Jag kommer att besöka Elgiganten där jag beställde...
Samsung har tillfälligt stoppat försäljningen av Buds3 Pro: Samsung has suspended Galaxy Buds 3 Pro shipments På samsung.se står produkten som...
Ja, jag läste om problemen som togs upp i den videon. Mina hörlurar har inget av dessa problem, så frågan är hur utbrett detta är...
Samsung UK har tydligen börjat skicka ut denna information till vissa privatpersoner som har beställt hörlurarna. [ATTACH] Källa 1 Källa 2 Det...
Om du menar att media automatiskt pausas så tror jag inte att en sådan funktion finns på dessa hörlurar. Samsungs lösning är att sänka/höja...
Nej, har inte upplevt rundgångsljud på mina. Det låter konstigt... Jag skulle rekommendera följande: 1. Prova andra öronkuddar och se om det...
Saxat från användarhandboken: "Om du trycker på reglaget för Röstkommandon för att aktivera den kan du också använda inställda röstkommandon för...
Jag kan inte svara på hur smidigt detta funkar mellan mobil och laptop. Däremot att hoppa mellan min S22 Ultra och Tab S5E kunde inte vara...
Jag har alltid haft problem med att hörlurar lossnar efter en tids användning. Har tidigare löst det genom att skaffa någon form av kuddar i...
Med tiden kommer det mest troligt att repas ja, men inget som jag bekymrar mig över. Har inte testat något annat case än det som medföljer.
Så länken funkar inte för dig?
Det borde framgå i användarhandboken: https://downloadcenter.samsung.com/content/MC/202407/20240711093213679/SV/Swe/start_here.html
Den är tillverkad i plast. Med det sagt upplevs ändå caset robust. Jag är inte orolig att locket ska öppnas av sig självt ...
Har inte testat hörlurarna du nämner så kan ej jämföra. Jag tycker brusreduceringen fungerar bra. Sitter på tåg för tillfället och lyssnar på...
Mina första tidiga intryck är positiva! Supersmidig koppling till min S22 Ultra. Jag tycker mer om denna nya utformning med "Blades" jämfört med...
Jag har väntat på lansering av dessa lurar sedan jag tappade bort mina Buds2 Pro för ca 1 år sedan. Har nu beställt dem ifrån Elgiganten med...
Hur stor skillnad märkte du efter batteribytet? Ifall jag bestämmer mig för att byta batteriet kommer jag att lämna in telefonen till mcare...
Vad tror ni om denna metod för att se batteriets hälsa?...