Separera namn med ett kommatecken.
Släng över några bilder när du kan. Och lite om skick o så :)
Har den lock? Isf kan det vara av intresse.
Någon som har en modernare vinylspelare till salu i gott skick? Gärna med blåtand.
Grym brandvarnare/kolmonoxidvarnare. Har en i varje sovrum + en på varje våning. Sover lite tryggare med den extra säkerhet dom ger. Man dör...
Köpte det bandet idag och kan inte hålla med. Tyvärr gör detta bandet så "lug to lug" blir mycket större än med originalbandet. Blir en retur....
Sålde ett par hörlurar till @Dingus Snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt :)
Intresserad av byte mot S25 Ultra 1TB?
Såld till @Dingus
Säljes dessa grymma lurar från Sony då jag tyvärr inte kommer överens med in-ear. Vart grundligt rengjorda och sedan blivit liggande. Sparsamt...
Så hur köper man en billigast Ultra för stunden? Några tips? :)
75kr med brevporto. Några tior till om det ska vara med spårbar frakt.
Nästan en halv rulle filament för att printa den. Räkna nog med 100kr + frakt iaf. Jag är på solsemester så kan inte hjälpa till först nästa helg.
Sålde ett par Galaxy Buds 3 Pro till @DiiM Snabb och smidig affär. Rekommenderas
Tyvärr inte vita, men fräscha och lite använda. Släng iväg ett PM med bud om det är av intresse.
Fixar du en stl på vad du vill ha printat så kan jag kolla på det, men borde inte vara några problem. Hade en rulle vit ABS hemma.
Någon som testat någon av SunLus torkar? Smått nyfiken på deras nya som ska vara integrerad med befintlig BambuLab AMS. SUNLU AMS Heater,...
Köp en BambuLab A1 om du vill testa på det här med 3D-printing. Sen är det bara att investera o något bättre om du fastnar för det. För min del...
Har enbart svart och möjligtvis lite vit ABS hemma. Om det funkar så skicka ett PM så löser jag det i veckan.
Blivit över då jag hittade annan lösning. Helt ny, plomberad. Slumpas bort för 1250kr inkl frakt. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
På X1C funkar det direkt ur box, C i modelbeteckningen står för carbon. Du kan lätt printa kolfiber med din skrivare också. Dock starkt...
Hemma har jag bara en Bambu Lab X1C. Funderar på att uppdatera till "storebrorsan" Jobbar dock inom AM så har tillgång till betydligt vassare...
Har både PETG-CF (kolfiberförstärkt) och ABS. Dock bara i grått och svart. Antar du vill ha vitt?
Får tyvärr inte dessa att passa i mina öron så kollar om någon har ett par Bose QC Ultra Buds som dom vill byta mot? Mina är beiga och i gott...
Hur vet man om den är opatchad? Har iaf en Switch OLED Vit i toppskick som jag kan avyttra. Släng in ett bud om intresset finns.
Med tanke på att det oftast tar några minuter innan någon svarar på en efterfrågan om hjälp med print så tycker jag det är lite fel att kalla att...
Man får givetvis ta det pris man vill, jag skrev ju bara vad jag tycker maxpris för en sådan vara ska vara. Tycker det är kul att hjälpa folk med...
Vilken otroligt korkad jämförelse. Det tar ungefär 5sek att ladda printen i min mobil, skicka den till min printer och sen sköter skrivaren...
Med tanke på att den tyngsta väger 61g borde det inte kosta mer än 20kr + ev frakt.
Hade vart ett givet köp om dom kört med s-pen. Vilket skämt att slopa den. Blir att köra vidare med S25U.
600kr + frakt bjuder för Anker Prime.
Inte i Sthlm men kan printa och skicka om du inte hittar någon. Skicka PM isf :)
Får väl bli ett Yale helt enkelt :D
På jakt efter ett smart lås som funkar på dörren till vårt förråd/garage. I dagsläget sitter det ett vanligt lås med nyckel på utsidan och vred på...
Whoop är överlägsen när det gäller mätning av träning, sömn m.m jämfört med allt jag provat innan. Kostar dock per månad så kanske inte för alla....
Tudor, Seiko, Orient eller Omega varvar på min vänster arm. Whoops aktivitetsband på höger arm. Att sälja min "smart watch" var ett av dom bästa...
Såld till @galaxy81
Helt ny i plomberad kartong som blivit över slumpas bort! Specifikationer: - 27 tum/69 cm diagonal IPS-panel - 1920 x 1080 FHD-upplösning vid 60...
2600 + frakt
Gör det som vanligt för kostnad av filament + porto. Inget extra. Bara att hojta till :)
Kan vi hålla oss till ämnet? Någon som hittat några schyssta tredjeparts-kuddar till Sony WH-1000XM6?