Separera namn med ett kommatecken.
Har också ett PRO HD och är sjukt nöjd. Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Har bara laddat två ggr sen i onsdags. Batteriet håller riktigt bra, men det håller fortfarande på att köras in. [IMG] Skärmen är sjukt skön att...
Det blev en Samsung Galaxy Note. Mycket nöjd än så länge. Nu ska jag inte störa mer i denna delen av forumet. Lycka till med era LG-telefoner.
Så då var man fri från både Phonehouse och LG. Butiken har betalt tillbaka alla pengarna för telefonen. Tack till de på phonehouse.se som...
Reklamationen blev godkänd idag av anovo. Men när jag kom till phonehouse-butiken så vägrade killen i kassan att häva köpet. Nu ska butikschefen...
Jag lyckades fånga en BSOD på film och reklamerade telefonen idag. Förhoppnigsvis för sista gången.
Jag är på.
Behövde du själv bevisa att det var fel på telefonen och i så fall hur gjorde du?
Att de inte följer lagen menade jag att de trots att de bytt eller servat telefonen 3 ggr inte går med på att häva köpet. Man ska bara tåla 2 ggr...
Jag ska ringa konsumentombudsmannen på måndag. Problemet med att fånga felen på en film är att det endast går att fånga ett av de problem jag...
Jag köpte min LG Optimus 2X hos the phonehouse i Löddeköpinge i Mars. Redan första veckan börja den hänga sig och starta om. Gick tillbaka till...