Separera namn med ett kommatecken.
Trippelsurf - man ska aldrig säga aldrig för det är ingen som vet ,eller vet du? :-) Hoppas kan man få göra det är valfritt :-)
Lugn nu grabbar. Viktigt att lajtningen inte känner sig pressad. Då blir det inte bra för någon. Han vet själv vad han vill är jag övertygad om....
Haha du har så rätt, nästa helg är den sista och löning!
Enligt traditionen alltså. Kör alltid dubbelsurf den sista helgen under kampanj månanden. Önskar Fello körde trippel surf under en dag.
Allt handlar om pris och utbud. Du kommer att köpa från nya teknikmagasinet om nya ägaren har en bra affärs ide med vettig pris, sen med hjälp av...
Varför är du så anti?
Kul att varumärket fortsätter. Helt rätt av den nya ägaren.
Flash deals är släppta: [ATTACH]
ingen hake alls, inga dolda avgifter. Och det saknas esim till klockor också. Passa på nu för Fello kör dubbelsurf kampanj just nu eftersom du...
Jag hade pratat med Fello tidigare, Vad jag har förstått så är 5G redo för Fello redan. Allt hänger på Telia när dom bara släpper handbromsen. 5G...
Comviq har kommit med något nytt. Flash sale den 5/2! Vad kan det vara för telefon? [ATTACH]
Alltid trevligt med dubbelsurf. Tror 5G innan kvartalslut kanske.
Förut fanns det kö nummer men nu ser man ingenting. Man vet inte hur länge man behöver vänta heller.
Fan vad jag avskyr Vimla support. Går inte att kontakta dom och sen deras chatbot suger och supporten svara inte i chatten. Går till ett...
Det pågår REA just nu. 70% på samtliga varor och 50% på beg telefoner. Men beg telefoner tog slut fort. Jag köpte lite saker under rean.
Ja verkligen synd. Detaljhandel i Sverige mår inte alls bra just nu. Ser många centrum i Stockholm står tomma.
JABRA CONNECT 5T TRUE WIRELESS +LADDNINGSPLATTA 690 kr på Power. Tidigare lägsta pris: 1 786:- JABRA CONNECT 5T TRUE WIRELESS +LADDNINGSPLATTA -...
Sålde Nearplugs till @Anthraxabuz . Snabb betalning, Trevlig kontakt och smidig affär. Rekommenderas.
Märkligt IP-telefoni (Vowifi) går ju via internet dvs wifi i det här fallet. Jag säger inte emot men varför ska det inte ingår egentligen.
Hej, Sorry jag är kanske lite trög, vilken CPU är det och SSD hårddisk, minne osv? Och hur stor är skärmen. Var lite svårt att hitta med den...
Wow vilka priser alltså. Precis, lika bra att aktivera flygläge ändå oavsett när man är ute med båten.
Inte för att jag ska ringa eller SMS via satellit, någon som vet vad det är för pris det handlar om??
Okej lite off topic igen. Håller er till Fello snälla.
såld till @Anthraxabuz .
Bud mottagen men skickar som brev då. Tar dock inget ansvar om den inte kommer fram. Om ni vill inkl frakt.
Hej, Fick denna Airpods pro 2gen plugs när jag köpte mina hörlurar här i Swedroid. Dom ska vara helt nya, bara testat, upptäckte direkt att den...
Japp.men så mycket skiljer sig inte mellan ab så jag rekommenderar ändå skaffa ett vuxen ab.
Det finns ingen check alls. Jag har skaffat ab till min barn utan ens behöva mata in personnummer. Abonnemanget står ändå på dig för att du är...
Värvningskampanj som pågår just nu är ganska svårt att värva ändå. Lättast att värva är dubbel surf kampanjen. Sen slutändan får ändå befintliga...
Det var ett tag sen Fello körde dubbel surf, börjar kännas onormalt haha förut hade dem typ varannan månad förra året.
Xiaomi Redmi 12C Dual SIM 3GB RAM 32GB 790 kr på Elgiganten. Xiaomi Redmi 12C smartphone 3/32GB (grafitgrå) - Elgiganten
Hej, Vill köpa en grej från Kina men den butiken skickar inte till europa. Fundera på package forwarding, någon som har erfarenhet och känner...
Inte så konstigt att Teknikmagsinet gick i konkurs. Var förbi en butik idag även dem hade 50% rabatt i hela butiken så var produkterna inte mycket...
Då är det bye bye på riktigt denna gång. Jag orkar inte driva vidare för att få tillbaka mina pengar. Inte värt tiden för den summa jag har förlorat.
Fem butiker stänger. Webhallen drar ner på antalet butiker och med det försvinner de från Skåne. En butik i Malmö är redan stängd och den31...
Bra hittat! Hoppas det funkar för alla Google produkter! Ska prova senare när jag har serienumret framför mig.
Aj då. Det var synd men bra hittat!
Hej, Köpte ett tag sen en Google nest produkt utan kvitto på Blocket. Det är inget fel på den men kan man checka om den finns garanti kvar? Någon...
Har läst att räckvidden är sådär så vore skönt om man får höra lite mer från användare här. Vad är kravet på avståndet mellan router och satelitt...
Hej, Är intresserad av att köpa denna nya Google Nest Wifi Pro (3-pack). Någon som har använt den? Är den bra. Hur är hastigheten och räckvidden?...