Separera namn med ett kommatecken.
16 gb modellen räcker den andra är för dyr. Kan hämta i Skåne och Stockholm annars betalar jag i förskott såklart.
yolo
Sjukt sugen på att köpa iPhone 6, har 5s nu. Tycker ni jag bör byta upp mig?
Pm
Helst så komplett som möjligt, låst till 3 eller olåst kvittar helst olåst dock. Kvitto är ett krav. Färg kvittar och inte + modellen. Någon...
pm
4500 inkl
Ålder?
Bilder? Bor?
Hur är de nu med att bumpa gamla trådar med *såld*?
5s guld 16 gb + 1500 + frakt för bådas
Komplett S4 med flipcover och extra starkt batteri? Vad ges?
Firmware på ps3?
Komplett (förutom hörlurar) guldig ihpone 5s 16 gb med kvitto?
Minsta pris? Vill egentligen bara ha konsollen, 2 kontroller och Tekken tag tournamnet 2 Gran turismo 5 academy edition GTA 5 Vad ska du ha för de?
firmware?
Jag måste ha retat gudarna, jag måste ha gjort något fel.
Ni som gått från/använt iphone 5s innan är det värt att byta upp sig till iphone 6? (Inte plus)
4100
S4? Komplett förutom hörurarna. Extra starkt batteri samt flipcover.
4k inkl frakt.
Sätt ett pris istället så slipper du bli missnöjd över buden. 2300 bjudet vilket fall som helst.
Sjukt sämst på de haha, hur mycket begär du?
4k?
5s 16 gb guld?
700inkl, vilken firmware?
Seriöst ;´(
Vill ha den så kom med köp nu pris
Ingen? :
Bor? Det kanske står till vänster men ser inte det i tapatalk. Bilder? 1400 kr bjudet.9
´´ som fått den som utbytesenhet´´ Var den helt ny då?
Någon som har en extra laddare/lightningkabel till iPhone 5/5s liggandes? Skåne trakten då det är akut. Säg vad ni vill ha i pm eller tråden.
Fitthunden bet i sönder iphone laddaren, någon i Skåne som har en till salu? Iphone 5s laddare.
De som hade hänt var att mobilen dött. Hade de varit block hade de ändå stått ´´levererat´´.
Ja iphone, imessage. Blått. Brukar alltid stå levererat annars. Var just ikväll de blev så.
Vad beror de på att det inte ens står ´´levererat´´ när jag smsa en kompis vid 19 tiden? Står fortfarande inte levererat eller läst. Har hans...
Gäsp budet kom under tiden jag hade tråden uppe, jag öppna alla nya trådar i flikar.
Han drog sig ju ur? ;l
70kr