Separera namn med ett kommatecken.
Har haft både copter och zagg på min s2:a. Zagg har mycket riktigt en gummiaktig känsla i sig medans copter skyddar lika bra utan en sticky känsla...
Mitten/ slutet av mars kan vi vänta oss ISC till:...
Skumt att min desire z köpt hos tele2 var helt olåst och ingen branding
Android telefoner brukar sällan vara låsta.
Finns i Kalmar, kan ju skicka såklart. Min polare nämnde att han skulle byta upp sig till S2 istället men jag ska kolla upp skicket idag/ikväll så...
Hur mycket vill du ge för 2X? har en kompis som vill sälja sin :P
Har eventuellt nån du kan få köpa, en 2X såklart!
400!
Röker inte, garanti finns men ej kvitto då jag fick telefonen direkt från samsung via tävling. Har redan galaxy s 5.0 wifi och jag gillar inte nexus S
Vad är ditt tak?
Pengar eller byte med pengar emmellan beroende på modell o skick :P
Funkar till gamecube och wii. Noterat
Ska sälja min dyrbara skatt. Spelet som är väldigt svårt att få tag på. Tar emot bud från 1 kr. Inklussive minneskort, och fodralet med Wind Waker...
Haha, synd för han att Steve Jobs inte kommer tillbaka när han får sig en iphone ;)
Vad jag har läst: 1.5 ghz quad core exynos CPU GPU nån form av Mali 8 mpxl kamera, full HD inspelning 4,65 - 4.8 tums 1080p skärm med över 400 ppi...
Taget ur Samsung Sveriga @ facebook
300 + frakt då om alla dragit sig ur ;)
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=66406 Garanti till september 2013
sista BUMP!
Enligt wikipedia finns den inte i 16 gigs utförande så det verkar lite skumt :P
Har garanti från Samsung till september 2013
Skulle inte dem skickas från sverige?
Föresten finns ipod Touch 4 gen i 16 gigs format?
Ett nintendo 3ds kanske?
Lås upp den så kan vi snacka!
Är du fortfarande intresserad av bytet eller? :P Hör av dig
Okej, hur mycket då?
Sugen! Har ju en olåst galaxy s2 som du kanske har läst :P maila mig så pratar vi! [email protected]
BUMP! Åker ut på tradera annars.
Har också en SgS2 i lager :P
Låda ingår, garanti med mera! HTC hörlurar med mic och kontroll också givetvis. Skärmen 100% repfri
Glömde säga att den är olåst och inte är den rootad heller! En motorola Razr skulle också kunna fungera ;)
Vad paffa ni blir när en Kina kopia kommer hem i er brevlåda... Skulle aldrig lita på ett företag som säger att det tar lite mer än 10 dagar att...
Skulle vilja byta min Samsung Galaxy S2 (svart med blått hardcase) mot valfri telefon. Kom med förslag! Skulle helst vilja ha vantarna på Lumia...