Separera namn med ett kommatecken.
Kolla hur motvikten är fäst mot huvudet. Om det L-formade fästet för motvikten är skruvat direkt mot huvudet har du den äldre modellen. Om det...
Såg den - dock verkar det som om just lanparte har ett gäng defekta enheter och varken amazon eller någon av de andra handlarna kan tala om vilken...
Hittar ingen bättre tråd - har ni koll på handhållna gimbals som typ Z1-Smooth, Lanparte osv?
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=SDSDXPA-512G-G46 https://www.cyberphoto.se/foto-video/kampanjer/5122/ Samsung Gear S2 ange kod...
All mat var kall, det är då följande från höger till vänster Kall äggröra med pepparost, kalla musslor, kalla crabsticks toppade med kall pasta i...
3 timmar och 28 minuter
Tja, kanske det - tar det som en positiv grej ;)
+1 på att sensorn är blixtsnabb - den har bara bommat en gång och det var när jag skulle låsa upp men var rätt fuktig om händerna. Ett försök till...
Känner att som det är nu är det absolut inga problem - har som sagt inte tänkt på det på hela dagen. Men om det kan innebära problem down the road...
Provade kameran lite på jobbresa idag [IMG] Auto HDR bara snapshot utan större tanke. Dimma typ 10 på förmiddagen [IMG] Lunchmatsal, med...
Se på fan, det gör min också. Kamera på - inget ljud. Kamera av - då låter det lite. Är det fog nog att få den utbytt? Vad gör det i praktiken?
SOT? Skärmtid är rätt mycket på som sagt, surfat kollat appar - eller hur menar du?
Första riktiga testet - en dag på tjänsteresa där jag fått använda den som enda surf-medel jag haft, kört boardingpass, surfat flyg-wifi, GPS för...
Silver 32gb, NetOnNet Byggd: 2015-11-05 Leverans: 2015-11-24 Min låter som något vibrerar inuti också men bara om jag lägger den mot något mjukt...
Min är helt okej i bakstycket vid antennen, hade inte ens tänkt på den minimala lilla skillnad mellan höger och vänster sida i metallen innan jag...
Min landade idag och intrycken so far Den är blixtsnabb i hantering och navigering Kameran är betydligt bättre än jag trodde den skulle vara...
NetOnNet - hade presentkort som höll på att gå ut
Hur är det med hårda skal till nexusen? Tänkte typ spigen och liknande - någon av er som kör med ett som kan komma med åsikter? Hade just Spigen...
Min kom idag. Är sjukt nöjd efter 5 timmar. Nästan så jag inte orkar att gnälla att jag fick en silver när jag egentligen beställt en grå.
Jag vill så gärna klämma på ett ex innan jag slår till - om det inte är så att någon kan tänka sig att köpa en 128 av mig om det visar sig att jag...
Som ISF-certifierad och kalibreringsnörd fäller jag en liten glädjetår när folk börjar prata vitbalans och färgkorrekthet i telefoner. Det är så...
Well, kvittot måste vara svenskt och momsredovisningsbart - är det det kan jag vara intresserad - vi tar det via pm. De första som kör sina 6P...
Ni som har fått era - hur är skärmen tycker ni? Är den i klass med samsungs när det kommer till kontrast, ljusstyrka och "punch"?
Provade den idag i butik igen, och absolut - man kan justera upp skärmen - men den känns ändå lite mindre "punchig" än vad samsungs AMOLED gör......
Var och provade den, z5 premium och 6 edge+ idag Ingen av dem föll mig riktigt i smaken. Z5 hade en rätt blek skärm, även om det gick att...
Hur känner ni när ni justerar färgerna lite? jag är i valet och kvalet mellan denna och s6 edge+ där samsungen är väl överdriven i sin skärm medan...
Hej på er, Första inlägget här och hoppas ni kan hjälpa mig att hitta rätt :) Jag har en Note2 som börjar bli ordentligt trött - och har börjat...