Separera namn med ett kommatecken.
Säljer en 2700x använd med vattenkylare sedan inköp, köpt 2019, har inte låda eller kvitto kvar, knappt spelat eller använt datorn på ca 1 år. Den...
Hej, då jag inte har någon koll på vilka scootrar som är bra eller dåliga som låter jag er komma med förslag. Bor i Eskilstuna men kan åka en bit...
Pågående byte med @Poolkjol
Ev, vad tänker du?
Vet ej, hade min Mate20 innan ganska länge, när den kopplas upp till bilen så blir det inte samma ljud typ :(
Ca 1 månad gammal OP9pro 12/256 i färgen svart, tog den med mitt nya ab men är inte nöjd riktigt. Jag har alltid haft skal, original...
Sålt till @etelna
[ATTACH] 350:- inkl frakt
Finns ps5 kvar? Mvh
Ja tyvärr, då jag själv behöver en telefon.
En vecka gammal i absolut nyckick fick den när jag förnyade mitt abb, men skulle ev vilja byta den. Kom med förslag.
Har en Sony a6000 med 2st objektiv 1x selp1650 1x sel50f18f fe 50mm f1.8 Kameran är i gott skick. Tänker mig 3500 + frakt Annars kom med bud....
Du får ett bud på vad kortet faktiskt är värt utan att scalpa någon.... 7000:- Drar tillbaka mitt bud, kompisen som ville ha det ångrade sig och...
Säljer dessa spel. Ps4 spel 299 inkl frakt Resident evil 8 459:- frakt [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Köpte en Seiko klocka, snabb leverans, bra pris och allt stämde efter beskrivning +++
Tar den gärna för 1500 + frakt
Pm om kamera
Nu har jag bestämt mig för att införskaffa en extra ps5, bör vara disk version och tänker inte köpa av någon scalpare utan min första köpte jag...
ps4 spel 280 + frakt / styck Mario, 350 + frakt sålt till @Choppe [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Köpte en OnePlus Nord , allt stämde med beskrivning, snabb och smidig affär. Kommer göra affärer med igen.
Drar tillbaka pga av telefon.
Lägger bud på 2500 + frakt
Önskar köpa telefon till mitt barn, får kosta runt 2-2500 om inte det är ett kanon pris på en nyare telefon ca 3000. Skriv gärna vad ni vill...
Finns den kvar?
Finns telefonen kvar?
Finns telefonen kvar? Mvh
Tar det
Sålt till @PhR34k
270kr + frakt [ATTACH]
Ställer mig på tur om affären inte går igenom
Spiderman PS5 Sålt till @Magnuswall
Spiderman miles Morales 360 inkl frakt - SÅLT Paper Mario origami king 320 inkl frakt(har en liten skada på boxen, se bild) [ATTACH] [ATTACH]
Sålt till @Jacob90
Ohfan, jag orkar inte dividera om ett överpris kort tyvärr. Gör lite research, 2080 går för runt 3500-4500 max och ti har jag sett från 4300 -...
Nej du har nog rätt, dem säljer nog dummie kort på SweClockers.
Okej, han avstår sa han. Man får ett 2080 eller 2080ti för 4000:- mvh
Snyggt, pris på den?
Okej, men jag väntar nog tills jag får 350. Men memorerar ditt bud
Sålde Logitech g29 + växelspak till Maddox, smidig kommunikation och snabb och problemfri affär. Rekommenderas
Kompisen ska byta ut sitt 970 2gb och behöver få ett bättre. 1060 6gb alt 1070 eller liknande, om ni har något att sälja skriv vad ni har samt...