Separera namn med ett kommatecken.
Hej! Säljer min iPhone XR som jag haft i mina ägor i snart 12 månader. Den är vad jag skulle kalla i nyskick, mindre hårrepor finns så klart på...
Äldre Linksys router letar nytt hem. Har kört den i bryggat läge men använder den inte längre. Kommer förinstallerad med DD-WRT 37305 Mini....
Hej! Jag är på jakt efter ett GTX 970 för att ersätta mitt GTX 670 som tyvärr inte orkar driva min WQHD skärm i 144hz. Är villig att betala runt...
Använd i knappt två veckor men säljes då jag har gått tillbaka till mina gamla brygga. Färgen är grå. Nypris: 549kr - Dresden Elektronik ConBee...
Är på jakt efter en mediaspelare enligt rubriken. Är villig att betala 450-500kr+frakt ifall den är i bra skick och någorlunda ny.
Söker en reservtelefon och gärna Snapdragon 4XX/6XX/8XX serien. Skicket bör vara OK, några repor spelar ingen roll så länge den är hel. Prisklass...
Hej! Jag är på jakt efter en processor med socket 1155 och hoppas någon i forumet har en liggandes. Följande CPUer har mitt moderkort stöd för:...
Är på jakt efter en dashcam ifall någon på forumet har en som och skräpar? Skulle helst föredra en kamera som fästs med sugkopp som t.ex. G1W-CB.
Hej! Jag är på jakt efter en Clone+ och tänkte att jag börjar med att kolla ifall någon i forumet vill bli av med den? Spelar ingen roll ifall...
iPhone 6 16Gb olåst köpt hos Apple Store Täby vid release i riktigt bra skick (skal sen dag 1). Skärmen är i toppskick, knappt några repor då det...
Söker en Apple TV i bra skick gärna 3e generationen. Någon i forumet som behöver bli av med en?
Om någon går i säljtankar droppa ett prisförslag, vad som följer med och vart din enhet finns!
Hej! Dags för uppgradering och säljer därför delar av min dator. Det som finns att fynda är följande: ASUS P9X79 PRO Socket 2011 + Corsair Hydro...
Är på jakt efter någon av mobilerna ovan i ämnesraden i bra skick! Mobilen är tänkt att användas som reservtelefon och som komplement till min...
Söker en iphone 5S i bra skick till min lillebror med begränsad budget. Betalar max 2500.. Helst olåst eller låst till Telia/Halebop. Finns i...