Separera namn med ett kommatecken.
Ok tack för infon, finns det någon brandrisk eller risk för skada för mobilen? Den är något år eller mer gammal
Hej alla!! Jag har ingen annan mobil eller trådlös laddare och tänkte kolla om någon här har lust att testa med sin. Jag har en samsung trådlös...
Jag antar att tele2 skickar till en samsung verkstad. Tack för att du förklara hur det fungerar !
Hej Alla! Jag har ägt min s7a i snart 2 år, men innan garantin går ut vill jag lämna in den på service och få lite småsaker fixade. Jag har inte...
Vad tycker ni. Hade 1155 mdh X2 = 2310 mah. Kan också säga att det gäller gs7 och inte edge. Cykeln var 155 vilket kan inte stämma eftersom jag...
Använde MST och inte NFC, fick det meddelandet ändå.
Pay funkade perfekt på Ica men när jag drog till ikea så stog det "gäller inte här" nån som vet vrf det blev såhär?
Osäker om det är hål eller inte, ser ut som det. Men kan lika gärna vara någon märkning som tillverkaren gjort, jag menar. Jag har sett detta i...
Tänkte göra det men sen läste jag detta. Kanske är normalt [IMG]
Hej alla Jag har en fråga angående min s7a. Jag märkte nyss 4 hål mittemellan ramen och glaset (alltså på insidan, under volymknapparna). Inte...
Tack för infon. Vad blev det exakt för skillnad, märker inte det?
Hej och tack för era svar, problemet verkar vara löst nu. Körde en återställning och rensade cache i recovery.
Hej Jag har ingen aning varför telefonen drar så mycket batteri, det har varit väldigt bra förut men nu på senare tid måste jag ladda den oftare...
Kommer med glada nyheter. Galaxy s7 har nu april security update och de har lagt till en riktigt fin animation när man låser upp telefonen.
Jag har galaxy s7 med NEE och är fortfarande på februari security update
Tack till alla som har skrivit! Tänkte testa och jämföra lite mera! Ska testa att rensa cache och data för kameran. Kan ha blivit något där som...
Visste att det var något lurt, tack för att du tog dig tiden att googla, har du någon källa från forumen?
Det måste ha varit i och med uppdateringen något, har inte haft problemet innan. Om jag kollar på tidigare bilder så ser det hur bra ut som helst.
Hmm det lät skumt. Har inte stött på problemet tidigare, kanske tog bilden vid fel tidpunkt/dag. Jag menar, det är väldigt mulet och grått/...
Har isocell
Nope, 12M 4:3
Jo men skärpan samt noice nivån på bilen exempelvis. Något stämmer inte. Tycker bilderna på s7an är fantastiska, fotat lite överallt innan...
Hejsan, skulle jämföra bildkvaliten på min s7a jämfört med en s4a och märkte ganska stor skillnad. Vet inte om detta har skett med uppdateringen...
Jag hittade denna bugg i nougat, någon som har samma? 1.Öppna två program på samma skärm. 2. Lås telefonen och öppna kameran genom att dra upp...
Någon som vet när swedbank kort kommer stödja samsung pay, sugen på att testa!
Någon annan som märkt att om man går in på batteriinställningen så står det bara "lär in användningsmönster" istället för uppskattad batteritid kvar?
DBT har tydligen fått nougat
Kollar man på samma sida så har 10 regioner (om inte mer) fått uppdateringen idag bara. Synd att NEE inte var en av de. Kan ju inte vara mycket...
Om du går in i telefon appen och skriver *#1234# vad står det under CSC?
Har du NEE eller en annan region?
Eller så tar du fram telefonappen och skriver *#1234#
Jag vill också ha uppdateringen, ingenting fortfarande!
Hejsan Sitter här och funderar, är det bara jag som tycker att skärpan blir sämre när man zoomar in på en redan tagen bild. Skärpan är väldigt...
Hej Jag kopplar in den medföljande OTG Adaptern i S7an och sedan ett USB minne i adaptern. USB minnet börjar lysa i 1 sekund kanske och sedan...
Drop The Bass