Separera namn med ett kommatecken.
äh vi är alldeles för lättkränkta i detta land, ser ingen anledning att "rasa" mot det.
Fick en ny uppdatering idag på 571MB [ATTACH]
Proshop kör en deal med Pixel Buds Pro2 på köpet. Verkar ha alla varianter på lager förutom XL 256GB Porcelain
Mitt första intryck är: jäklar vilken bra haptik. Fanns också en uppdatering att hämta hem direkt vid uppstart.
Fick hem skal och skärmskydd från Amazon, nu är det bara att vänta 4-6 veckor på mobilen. [ATTACH] Vill egentligen ha ett Ringke Fusion X skal...
Är mest nyfiken på om det blir Qi 2.2 eller 2.1. Finns väl rykten som pekar åt båda hållen. Hoppas såklart på 2.2 det vore en riktigt bra...
Ny uppdatering med Juli månads patch [ATTACH]
This member limits who may view their full profile. Jag får också upp detta
Köpte en Poco av @flipp och som vanligt allt kanonbra. Rekommenderas varmt! 10/10
Spanien är ju regerande Världsmästare så vet inte om jag skulle räkna det som första gången ifall de skulle vinna mot turgummorna från de...
Bra med snabbare laddning men viktigaste för mig är att Samsung uppgraderar kameran, de ligger flera steg bakom vivo, oppo, xiaomi och har kört...
Sinnessjukt vad England har tur i detta mästerskap. Först mot Sverige och nu igen.
Eftersom vi är på ett mobilforum tycker jag frågan är berättigad, säljer Costco mobiler? Och i så fall, vilken prisnivå ligger dom på?
Den har nu lanserats globalt och det blev inte Harmony OS Next utan good old EMUI :) [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=iOBSM_kYLLw
Är det ett flaggskepp eller bara marknadsföring: [MEDIA] View: https://youtu.be/4KbrxIpQgkM?si=i94Vw_biEsRWKp-Q
Konflikt TV4 Play Väldigt bra finsk serie som är bland det bästa jag sett från ett nordiskt land när det gäller tv-serier. Enda nackdelen är att...
Verkar funka att få google appar med antingen EasyAbroad eller DroiTong. Ska gälla Harmony OS Next.
Ja, såg att samma erbjudande finns på Inet också. Kan tycka att det är lite snålt förbokningserbjudande. Kunde ju skickat med buds eller nåt annat...
10990:- för 512GB och 9990.- för 256 GB. Inte sett några deals om man förbokar men bokningen öppnar 4/7 så kanske kommer då?
https://www.youtube.com/live/Muen4f4L_6M?si=NqsiBm4us66CEJGH Live event för Phone (3) pågår just nu
Ny uppdatering ute nu: [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Även junis säkerhetspatch är inkluderad.
Sett lite reviews på Youtube och det verkar som SD 8s Gen 4 blir väldigt varm. Upp emot 52 grader nämnde TechTablets. Verkar inte så lovande för...
Kom en ny uppdatering till IG och nu verkar det inte gå att ladda ner reels? Visserligen finns det tredjeparts appar som fixar det men det var...
Tycker den är bra, är dock ingen power user men håller hela dagen och mer därtill för mig. Däremot har laddningsgränsen på 80% slutat fungera...
Bra medlemspris på Webhallen just nu, under 6k
[ATTACH] Bättre sent än aldrig...
Sålt till @Oshotta2
Följande säljes endast som ett paket: OnePlus Watch 2R - gunmetal Grey OnePlus Nord Buds 3 Pro - Soft Jade SuperVooc 80W - laddare plus sladd...
Sålde en Oppo till denna trevlige herre @straahle supersnabb betalning och smidig affär igen. Tack!
Lite snabba intryck från min sida efter dryga 3 dagar med denna mobil. Kommer senast från Oppo FindX8 Pro så jag jämför mest med den. Saker jag...
Konstigt, det funkar på min precis som det ska. Det är inte så att du har bytt launcher? Om det kan ställa till det?
Sålde en mobil till @Carre_80 och det var blixtsnabb betalning och trevlig kommunikation. Rekommederas varmt!
Såld till @Carre_80
Ett par mil norr om Helsingborg
Säljer en i princip helt ny Xiaomi 14T Pro i svart färg (titan black) Fick hem den förra lördagen och bara använt några timmar inom hemmet. Helt i...
10kr på paket nummer 3
Köp en Xiaomi Hypercharge laddare, exempelvis denna:...
Aktuellt med byte eller endast sälj som gäller?
Jag har en rabattkod på 20% om det fortfarande är aktuellt, hör av dig via PM uppdatering: koden är borta tyvärr
Höll på att trilla av stolen när jag läste den länkade artikeln där man kan läsa "Optiskt når den till 10x" men när man kollar specarna på...