Separera namn med ett kommatecken.
Ingen aning tyvärr. Har sett i Pixel Watch-tråden att folk iaf får igång Telenor. Men i övrigt vet jag inte då jag inte varit intresserad av esim...
Pixel Watch LTE i matte black, obsidian sportband. Absolut toppskick. Minimalt använd. Fick med i förköp av Pixel 7 Pro från Google Store.DE....
PM
Jag upplever också förändrad funktion med scrollen. Jag har dock svårt att se det som en bugg. Det var störigt dag 1 men sen har jag vant mig....
Astrophoto åt random håll. Lite molnigt men vad fantastisk Pixel är ändå. [IMG] Taget med Google Pixel 7 Pro (GCam, 1x, 24mm, 16s, f/1.78, ISO...
Hur gör man då om man vill kolla/redigera sin shoppinglista? Jag använder TickTick, men inte orkat engagera mig i hur integrationen med Google...
Hahahahhaha, förlåt men det här känns som Telia i ett nötskal :) Så skönt med mindre aktörer där den ena handen vet vad den andra gör, men tyvärr...
Jag fick svar på mailen från Fitbit-supporten: Det verkar vara lite olika bud.
S20 FE kör väl Snapdragon?
Bjuder 150:- inkl frakt
What?! Det är ju skitbra isf. Stört mig som attans på det. Men jag hittar verkligen ingen inställning för Media i appen. Försvann när jag hade 6...
Det alternativet finns väl inte på Pixel längre? Rätt säker på att Facebook tagit bort möjligheten att styra det. Det man kan ändra är i...
Jag gick via Fitbit-appen till support och ringde dem där. Han jag pratade med visste inte varför inte erbjudandet kom upp istället för "90...
Någon som lyckats aktivera 6 månader Fitbit premium?
Expert RAW verkar ha fått ett läge för Astrophoto. Någon som testat? Länk info: Samsung Releases Astrophoto, Its 'Night Sight' Competitor
Haha vad roligt :D Välkommen tillbaka <3 Ska testa lite mer med stackade widgets. Det var väl lite mer möjligheter nu.
Vad tycker ni om One UI 5? Bara installerat, men de omdesignade aviseringarna var ett lyft! Även om det är en liten förändring. Och...
Det har nämnts i uppdateringar-tråden för Pixel 6 Pro att det är problem med Samsung Health i Android 13. Verkar vara ett vanligt problem så finns...
Jag har kört You Icons sen du tipsade om dem. Första ikonpaketet på länge jag verkligen gillat. Så keep up the good work! :)
Det är alltid roligt att se dina layouts! Ger bra inspiration <3
Jag gillar mönstret. Men gillar man inte det är Spigen Thin Fit typ samma men utan mönster.
Finns för 162 kr med Prime på svenska Amazon. Förlåt @miloudot
Är det mjukt eller hårt?
”en oväntad händelse försenar leveransen av paketet”
Det är troligtvis bildstabiliseringen du hör. Det är alltså inget fel.
Mediamarkt borde väl kunna montera?
Kör! Ingen idé att dra ut på det. Du kommer ju köpa en till slut ändå ;)
Men nu när mobilen säljs i Sverige borde det väl gå att få support direkt från svenska Google Store? Även om man köpt den i annat land.
Inget förköpserbjudande om Pixel Buds eller klocka som man läst om?
Dela backupfilen så kan säkert någon kolla på den.
Hoppas på en svensk lansering med samma typ av förköpserbjudande som det var för Pixel 6! Då slänger jag mig på köp-knappen direkt! Okej, jag...
Sålde en Pixel 6 Pro till @bradar Mycket smidig affär och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
Ja. Och nej, det går inte.
Såld till @bradar
Nej inte än
Mycket lite använd Pixel 6 Pro. Absolut toppskick. Svart 128 gb. Skärmskydd från Mediamarkt installerat direkt, samt kameraskydd i härdat glas...
Ja det där med att förstå naturligt tal är ju inte riktigt i mål. Det är väldigt beroende av exakta formuleringar för att det ska funka.
Ja, nu när du säger det så var det ju lite så även när Pixel 6 Pro lanserades. Vissa techtubers rapporterade om dålig batteritid, medan andra hade...
Tråkigt att det är sån skillnad. Nova flyter verkligen helt felfritt hos mig. Märker heller inte av någon försämrad batteritid än så länge.