Separera namn med ett kommatecken.
Söker "New Zelda Game & Watch" om nån har till salu. Inga fantasipriser tack.
Har kört dubbelt med e-sim sen 1 år tillbaka, rätt smidigt logisk system de satt upp, har råkat ringa/sms’a från det privata numret ett par ggr...
Bättre om du frågar vad du vill göra istället, alla användare har olika preferenser så…
Den säkerhetskopierar då den laddar och har wifi tillgängligt… Då har den ALLT som den hade när den kopierades… Har haft iphone 10+ år och har...
Men nu nerfar du lurens egenskaper för användaren… bakgrundsuppdateringar osv är rätt bra o ha på när du växlar mellan program o så… drar...
Vill uppgradera min iphone mot en likvärdig/bättre iphone 15/16 pro vanlig eller max. Luren är klanderfri estetisk med skärmskydd samt skal sen...
Håller med ovanstående, hade själv uppskattat konstruktiv info angående felaktig prissättning m.m... Vad är det för ide med o sätta ut den på...
Skumt att behöva ta med ”lite-versionen” i dom nya användar villkoren… :ehm: Vi uppdaterar användarvillkoren för YouTube Premium-, YouTube Music...
Tänkte även på fabrikat bl.a så man kan se vidare info eventuellt video på nätet
har du testat ”fokus”…?
Har du nån info på luftpumpen? Fabrikat kapacitet på batteri m.m… Tänkte på ifall man kan ha den som backup till eller så…
Har du gjort en totalåterställning...? Kunde inte koppla upp mig på wifi (den "såg" inget) när den va helt ny från låda... En reset senare så var...
Tackar @pannnkakan för en superfin affär! Köpte AirPodsPro2 samt Apple Watch av vederbörande. Han mötte upp mig halvvägs fastän det var jag som...
Uppdaterar du på annonsen eller här nere?
Var i Stockholm om man får fråga?
Var finns grejerna?
Har du eventuell till produkten? Hur är det med generell skick samt ålder? Tack
Gjorde affär med vederbörande, allt gick hur smidigt som helst. Rekommenderas
Budar 2600, hämtar
Testa med uppsägningsavdelning skäms inte med o pruta… Hade 299kr/månad på 500/500 med rabatt samt 399kr/månad på obegränsad mobil
Hade vart gött o hämta den men det får eventuellt bli frakt… Ska bara kolla storleken funkar ;)
Var finns den om man eventuellt tänker hämta?
Söker minneskort till den nyligen inskaffade dashcamen… 256gb med nån sjysst skriv o läs hastighet. Finns på nätet runt 300kr helt nytt med mycket...
Har kollat på dom ett tag men är rätt klyven... är dom nåt o ha? ni som vet...
Tjena! Har en Vit/Silver Iphone 14 pro 256gb i utomordentligt skick. Skärmskydd och skal sen dag 1. 2 Apple äkta läderskal (inte fuskläder som...
hur flitigt använda är dom? tänkte på batteritid o så...
Mycket strul på Swish på sistone men det ska ju inte hålla i sig såpass länge… Tror det är försumbara summor, pengar som pengar typ…. Tror inte...
Var i stockholm?
Eventuell avhämtningsplats i landet?
Är dessa med anc?
Det kan funka men jag glömde ange att budget ligger på runt 2500 och det släpper du inte klockan för antar jag
Söker Apple Watch från 7 och uppåt alt SE2. Helst från 90% batteri och svart om möjligt.
Söker Nya Game & Watch med Zelda och Mario. Inga fantasipriser tack. Kan hämta inom Stockholm men frakt funkar också… Lev länge och frodas ;)...
Om de är 3e parts så är dom tyvärr väldigt väldigt dåliga, magneterna och gummit är under all kritik... Har inte sett orginala nånstans dessvärre :/
Även tillhörande väska samt tillbehör kan vara intressant men ingen nödvändighet. Hämtas i Stockholm och närområde.
Måste mäta och jämföra med din #12… fattar inget av sånt :P
Har du möjlighet o ta en närbild?
Nån som har en liggandes? Köper gärna. Prio Zelda men Mario funkar också
Söker en Apple watch till dottern från series 7 och uppåt... Krav: Svart Önskemål: 90+ batteri Budget: 2000kr Så slå iväg ett pm om ni har en...
Tjena! Har en Vit/Silver Iphone 14 pro 256gb i utomordentligt skick som jag vill byta mot en iphone 15/16 pro. Även max version kan vara av...