Separera namn med ett kommatecken.
Härligt att höra, är väldigt sugen på att köpen i Kina när jag åker dit om ett par veckor, hur installerade du Google play store? Funkar YouTube...
Borde väl täckas av garantin?
Beslutsångesten är enorm och den långa leveranstiden gör inte saken bättre. Pendlar mellan insikten att jag inte ska ha en fold 7, dyr, ömtålig,...
Hur är skicket på AWU?
Jepp, den finns kvar
Säljer av en av mina skärmar, har blivit lite många. Den jag säljer är en Samsung M7 smart monitor, 32”, 4K, 60Hz, USB c med PD. Perfekt för...
Sålde en flipper 0 till @kupster , möttes up face 2 face och sålde smidigt, betalning direkt via Swish. Rekommenderas
Stockholm
Köpte en flipper zero Flipper Zero — Portable Multi-tool Device for Geeks under mellandagarna men eftersom leveransen tog så pass lång tid (tre...
Tyvärr
256 GB, svart. Plockade ut på abonnemang från tre men inte operatörslåst. Använd en dryg vecka, 7 laddningscykler på batteriet och i perfekt...
Blå, 128GB, 84% batterihälsa Väl använd men väl omhändertagen iPhone 13 pro max. Telefonen har varit i bruk i 3 år men har alltid haft skärmskydd...
11000 kr
Säljer min relativt oanvända iPad Pro , det är den stora varianten 12,9 tum i rymdgrå med 128gb lagring och endast Wi-Fi. Har använts sparsamt och...
baserat på att jag inte lyckats går ut i närheten av lika mycket för mina poäng på andra kreditkort. Tur och retur för två till Los Angeles i...
Detta går fortfarande inte att göra, var en av anledningarna att jag sålde min S24 Ultra. Tyvärr är amex det bästa kreditkortet i Sverige men jag...
Sålde en S24U till @vandahl9 , trevlig, bra och snabb kommunikation, snabb betalning, rekommenderas.
Plockade ut en S24 ultra via företaget men jag är inte nöjd med den, kartong och kvitto finns men garanti via Samsung. Den är grå, och i nyskick,...
Kan du tänka dig sälja bara tangentbordet?
Sålde en telefon till @AndYAce , smidig affär, bra kommunikation. Rekommenderas
Köpte en S23 ultra här på forumet men efter att ha lekt lite med den inser jag att den inte är för mig. Den är svart med 512gb lagring och 12gb...
8200
Var i sverige finns den/du?
Om du inte hittar någon kan jag tipsa om denna https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=6090556
Sålde ett kamerafäste till @wrnrsn , bra köpare som betalade snabbt och bra kommunikation.
Knappt ett år gammal speldator, hemmabyggd, de flesta delarna köptes från inet. Har kvar digitala kvitton på allt men inte många kartonger....
Säljer min kamera (Sony alpha A6000) som inköptes sent 2019, tanken var att använda på resor men pandemin begränsade resandet och nu när man väl...
Sålde en Apple TV till @carez , snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas.
Receiver, högtalare samt Apple TV 4K
Tänkte sälja mitt ljudsystem samt Apple TV 4K pga uppgradering, allting fungerar utmärkt och är i bra skick. Apple TV 4K (Gen 1) 32 GB Inköpt...
tyvärr
Edit: avvaktar lite
Bjuder 300
Köpte ett par pixel buds pro på distans, snabb frakt och hörlurarna var i utmärkt skick, precis som utlovat. Bra säljare, rekommenderas starkt.
86%
Tack för tipset, det är nog inget för mig men kanske för eventuell köpare
Säljer en Apple Watch Ultra pga felköp, köpte denna i USA förra veckan men personalen på apple store var inte så pålitlig/kunnig och det...
Intresserad av pixel buds pro om de finns kvar, skicka PM :)
ca 2 år