Separera namn med ett kommatecken.
Hej, säljer en ouppackad chromecast. Planerad som present till sonen, men då han tog över det gamla xboxet när series x flyttade hem så blir...
Söker ett par airpod pro, gärna ouppackade, alternativt mycket fint skick och grundligt rengjorda. Helst i göteborg för möte vid centralstationen...
Hej Söker en iPhone 8 (eller liknande) i bra skick. Det ska bli en present till min son så önskar gärna kartong etc. + att den är i fint skick....
Dags för minsta grabben att få sin första mobil. Så jag söker en enklare mobil i fint skick/nyskick för 1500kr (alt. Max 2000kr). Tänker något...
Har en cirka 1 år gammal Nokia 8.1 i använt skick. Kosmetiska skador, men aldrig tappad och fungerar perfekt! 64 gb lagring, 2 sim-korts-platser,...
Säljer en välskött Axelremsväska från Peak Design (Messenger 13"). Den är vädertätad och har mängder av smarta lösningar, både utvändigt och...
Söker en enkel smart klocka/klocka för barn som har larm via vibration. Men ska kunna ställa in flera under dagen, upp till 5 larm. Garmin fit jr....
Drog sönder hela skärmen idag på min Nokia 7 Plus. Så nu är jag i akut behov av telefon (android), gärna imorgon under dagen. Helst något vettigt...
Säljer min OnePlus 6 8/128 midnight black. Alla originaltillbehör + Kevlar bumperskydd (OnePlus egna) samt kvitto finns med. Pris 3500kr, finns i...
Säljer en Fujifilm X-T20 i mycket fint skick. Sparsamt använd. Pris: 4500kr + frakt Det som ingår är följande: Kamerahus Kamerarem...
Hej Jag har ett par sparsamt använda och grundligt rengjoda Jabra Elite Sport. Då min gamla trotjänare Sony MDR-1RBT gått sönder är jag i mer...
Hej, är det någon som har en kontaktperson till någon på OnePlus man kan höra av sig till gällande samarbeten? Kan skicka dm om det skulle vara...
Hej, Jag har en Lenovo Yoga 710 14", i7- processor, 8GB RAM, 256GB SSD. Den är inköpt hos elgiganten för 2 år sedan men utbytt av lenovos service...
Hej Säljer en Nokia 7 Plus som endast är uppackad och uppdaterad. Kvitto finns från Telenor. Telefonen ligger polerad, uppdaterad och i totalt...
Tjo! Någon som har info om, och på vilket sätt, man kan fixa så man kan scrolla i appar och på webben med fingertrycksläsaren. visst va det en...
En liten koll på vad som finns begagnat för 1700kr? Det som erbjuds i butik för denna summa är generellt väldigt begränsat. Krav: fint skick,...
Hej, hämtade ut en Nokia 7 plus igår som endast är uppackad och testad (uppdaterad). Det medföljande skyddet har suttit på sedan uppackning så...
Jag söker ett Fujifilm X-T20 hus i bra skick. Finns extra batteri och grepp till är det ett plus. Skicka ett PM om vad du har att erbjuda så ser...
Hej, jag har en Gear S2 som funkat kanon i 1 år. Ungefär i samband med maj-uppdateringen alt. OTA:n för kamera PRO-appen tappade klockan koppling...
Jag har en Nokia 8 med originaltillbehör + ett gummiskydd och ett läderskydd som ser använt ut. Telefonen har för det mesta haft fodral dessvärre...
Jag har ett abonnemang hos Telenor, med Telenor Change. Det gäller 40gb/mån och bindningstiden går ut i april 2019. Inkl rabatter ligger kostnaden...
Min fru har en Galaxy A3 vars telefon bett om en total återställning 2 ggr på cirka 2 veckor (bild nedan). Det har skett under natten båda...
Då det inte finns någon direkt koppling till problem med hårdvara här ännu så tänkte jag att vi kan samla det här. Jag lämnade in min Nokia 8...
HMD global har ju varit väldigt tydliga med att Nokia 8 kommer vara snabb på uppdateringar, en av de första med Oreo. Jag tänker att vi kan...
Hej, jag har en Samsung Gear S2 i mycket fint skick som jag köpte 25 april i år, kvitto finns såklart. Då jag ska lämna in min Galaxy S7 Edge och...
Freemiumspelen tar allt större plats, både på våra mobila enheter och nu även konsolspel! Jag har startat en petition idag som är emot denna...
Jag har en SGN som jag vill byta mot en iPhone 4s. Nexusen är i fint skick, det finns någon lite repa på kanten, ingen skada på skärmen. Jag har...
Tänkte man kan göra en tråd där man kan dela med sig av sina problem och sina lösningar på problem. Jag har 2 problem. 1. Det är en hel del...
Har en iphone 4 som jag vill byta mot en Samsung SGS2, alt. något liknande. Det jag har att erbjuda är en 4:a 16gb som är låst till telenor, ett...