Separera namn med ett kommatecken.
Jag laddade min från helt stendöd till 100% nyss på mellan 2-3 timmar ^
Jag har för mig jag hörde nåt rykte om att det skulle komma en ny Lumia med 1080p skärm och Snapdragon 800 o lite annat nytt o fräscht. Drömde jag...
Tjena! Köpte en HTC One när den släpptes och är väl rätt så nöjd med den. Men kameran är så fruktansvärt hopplös att jag nu ska ge mig på att...
Som jag skrev så har jag inte ändrat något utom att stänga av 4G. Jag har inte ändrat något med hur ofta telefonen ska synka, jag har inte stängt...
Vid 58h hade jag 29% kvar och jag hade haft en skärmtid på strax över 2h. Så otroligt tycker jag inte att det är.
Jag kör som den var ur kartong förutom 4g avaktiverat :)
Min har vart på 47h 50min och ligger på 50%. Har dock inte använt så mkt mer än att kolla facebook tagit några kort och filmat lite samt lite surf...
Medföljande lurar med avstängd beats audio tyckte jag spelade bättre än mina sennheiser CX-400II.
Hur beter sig eran kamera i mörker? Min laggar som en gammal vga kamera och bilderna blir inte ens nästan lika bra som med min lumia 920.
Expansys lagersaldo delas med alla länder som de finns i. Så står det 7 så finns det säkert 7, dock ej i sverige förmodligen ;)
Tack för att du besvärar dig för våran skull! Fick leveransbekräftelse nyss på mailen från TPH så nu är det väl på gång. Har Toni att tacka...
Någon som hört nåt om TPH skickar några telefoner idag? EDIT: Jaha jag pratade med TPH och enligt han så hade det inte kommit någon sändning den...
Kan man köpa telefoner kontant utan abonnemang på halebop?
För mig står det 3 arbetsdagar och nu har det sjunkit till 44 i lager o_O
Om man ska tro på expansys hemsida så har de 49 stycken silvriga i lager!
Nu har jag beställning ligger på silvriga från TPH, Netonnet och komplett och sen en svart från inWarehouse. Nu får det vara nog :P Får verkligen...
Har beställt en svart från Neonnet men verkar ju som att man kan glömma den med tanke på strulet med nokia. Testar om man kanske kan få en silvrig...
Om man har beställt EU-versionen. Är chanserna större att man får den tidigare än om man beställt från ett ställe som säljer Nordic?
2 frågor. Någon som vet vilken modell Net on Net kommer sälja? Vad är det för skillnader på EU och den nordiska varianten. För övrigt fick jag...
Nån som vet vart Mediamarkt skickar trasiga telefoner?
Ja det har jag men den är lite för stor för min smak och så kändes specifikationerna lite meh.. :)
Tjena! Nu har jag verkligen fått nog av min fruktansvärt dåliga iPhone 3GS. Dags att köpa en ny med android i :) Frågan är bara vilken? I...