Separera namn med ett kommatecken.
Blir in till butik idag igen. Tröttnat rejält på HTC. Kallar det inte telefon längre. Man kan göra en massa saker med.. men inte prata i..
Har inte haft några klagomål på att det varit dåligt ljud nu efter att telefon varit på service nu. Jag håller i telefonen som jag brukar hålla...
Nyss varit och hämtat telefonen igen från att den varit på service. Få se om man får åka ner med den imorgon igen. Har inte stora förhoppningar på...
Fick tillbaka min HTC one i fredags från reperation. Stod inget om vad de gjort för åtgärd. Men efter några samtal så har jag konstaterat att...
Nyss hemkommen från butiken jag köpte luren så nu är den inlämnad. Får vara utan den 1-2 veckor. Få se om den funkar bättre när jag får...
Man ska ju inte behöva tänka på hur man håller telefonen. Ska skicka iväg min telefon idag. Får se om de hittar nått fel på den. Men verkar vara...
Hej. Har precis samma problem. Är på min andra htc one. Märkte av det på den första och fick hämta ut en ny direkt eftersom det gick under DOA...