Separera namn med ett kommatecken.
Köpte en iPhone 15 Pro Max från @Pettapan och är mycket nöjd med affären. Gick smidigt till. Tack igen.
Hej! Har du en iPhone 15 PRO Max till salu köper jag gärna den!
Har denna om du vill köpa: 250kr ink frakt SiGN Powerbank 30.000mAh USB-C & USB-A hos Batteriexperten. Finns i Västerås.
Hej! Söker en iPhone 15 Pro Max i valfri färg. Skicka ett PM om du har en till salu.
Byte mot iPhone 14 PRO Max ?
Tjena! Söker ett par Apple AirPods Max till frugan. Har du ett par som är till salu får du gärna höra av dig! Hälsningar.
Vad säljer du för ?
Hej! Söker en bra router av valfritt märke! Hojta med det du har som är till salu!
Tjena! Söker en iPhone 14 PRO Max i bra skick! Hojta om du har en!
Yes såld! Avslutar tråden.
Yes
Tyvärr inte tänker att det är logiskt att sälja den till Swappie för den summan. Gör det mot slutet av denna veckan om inget bud kommit in.
Finns i Västerås men kan tas med till Stockholm.
Tjena! Säljer en IPhone 12 Pro Max i fint skick. Har alltid haft skal och skärmskydd på så inga repor. 128GB lagring med 85% batterihälsa....
Tjena, Har du skal samt skärmskydd till iphone 14 pro max köper jag gärna dessa. Hälsningar
PM!
Ännu en iPhone behöver inköpas och har du en Iphone 14 pro max som är till salu får du gärna höra av dig!
Nästan ett år senare jag ser detta men för den som undrar låga jag praktiskt taget halvdöende i covid när jag snacka med Iterva angående detta...
Lämna ett pris för vad du vill få
Tjena! Har du en till salu får du gärna hojta!
Se bilder ovan! Det är färgen svart med 256GB lagring
Tjena, Har en fold 4 som jag gärna önskar att byta mot Samsung s23 ultra alternativt iPhone 14 Pro max. Kommer med alla tillbehör, kvitto och...
Köpte en Fold 4 av @Hytin. Smidigt och snabb deal. Rekommenderar!
Hej, Söker efter en iPhone 13 Pro Max i bra skick. Hojta om du har en till salu.
Är det ett alternativ att frakta?
Super
8500 plus frakt
Tackar! Beställt
Hej, Söker en PlayStations 5. Har du en återkom gärna.
Hej! Har du en Samsung S22 ultra till salut får du gärna höra av dig. Bör vara i bra skick!
Hej! Ute efter en iPhone 13 PRO Max i så bra skick som möjligt! Hör av dig om du har något.
Har du ett par till salu får du gärna hör av dig!
Hej, Har du ett par AirPods 2 eller senare till salu, som är i bra skick, får du gärna hojta. Vänligen.
700 plus frakt
Uppdatera oss gärna!
Har någon länk till DHgate man kan köpa ifrån?
4100kr!
Ser att den kostar runt 8k. Har budget på runt Max 5k vilket är synd den verkar stabilare
Tänkte köpa en elscooter för att pendla fram och tillbaka till jobbet och vill gärna ha nått som åker hyfsat snabbt (mer än 20kmh) samt bra...
Tack för tips, avvaktar med den där dock