Separera namn med ett kommatecken.
Där fick du allt in en fullträff!
Ok hahaha!
Får ta en funderar på det! Snart ska ju sommarfälgarna av så är ju perfekt isåfall att fixa iordning dem inför nästa sommar :) Vet inte om jag...
Blir det bra? Hur länge sitter det fast eller får man köra om en gång per säsong typ? Går det att få typ någon blank svart istället för mattsvart...
Pfft sluta klaga ;) [img]
Hej! Vill sälja min portabla 3G router då den inte används till något... Den är batteridriven, klarar 3G och är upplåst så du kan använda...
Någon som har några erfarenheter av att plastidip "lacka" fälgar?
Hehe ja det får det väl bli :) Troligtvis ska jag koppla in det nästa helg!
Plattan köpt av master_x123! Allt gick jättesmidigt, säljaren rekommenderas! indika; Tråd kan låsas.
Kör hårt! ;)
Göra typ en kopia av detta: [img] Fast då utan texten och den röda markeringen, bara alla små sträck och läcka skuggor ;) Och såklart...
bvb; Du vill inte klura med lite PS åt mig? ;) ;)
Jo det gjorde jag med men blir inte riktigt det resultatet jag vill åt :p Haha needå... ;) Sitter och försöka klura ihop det själva med...
Hehe hittade precis samma bild förut, var nog lite otydlig. Vill alltså ha utan massa panel runt omkring :D
Det mesta är bara lågupplöst typ under 1000x1000 pixlar :( Får pröva det!
Hjälp mig hitta en väldigt högupplöst bild på senaste BMW iDrive pls.
Nja orkar nog inte det... Tydligen sitter själva stereon i bagaget så ändrade bara till AUX på skärmen där fram innan jag kopplade ur den och så...
Ja klart, fast blir lite upgrades och mer genomtänkt nu (hoppas jag) :) Panelen var ju löjligt mycket lättare att lossa än på Saaben iaf, inga...
Klart det är BMW ;) Hehe jadå, fast den sitter inte fast ännu! Väntar som sagt på att plastramen som ska sitta där ska ramla ner i brevlådan...
Hehe jo iofs... Hade tänkt mig 300 iaf :)
Nej tack du får leta vidare! :)
Marooned; Jag kunde inte hålla mig längre :) [img] Nu är det bara plastramen som ska komma!
skriva allt i samma post? >_>
inte
Varför
Jag kan inte annat än att rekommendera det! När jag köpte min första Nexus som var Nexus 4 så har jag aldrig riktigt klarat av någon brandad lur...
Hur fungerar det i androids/cwm/twrp formatering? Den tar ju bara någon sekund så den kan väl inte ta bort mer än innehållsförteckningen?
Den kanske släpps 17e november... :teeth: Skickat från min One
Han vill ju göra det omöjligt för köparen att återskapa hans data ;) Skickat från min One
Såg nu att det var Dolby Digital ljud! Dock verkar inte Google ha någon licens för DTS passthrough så det blir nog ett nejnej på den biten :(...
nöt; Kollar på Transformers Age of Extinction nu i 1080p, 4500Kbps bitrate med AC-3 ljud och filen är en .mkv. Ligger sparad lokalt på...
Majoriteten föredrar nog att det kommer upp direkt så att de slipper leta runt i menyer efter ett alternativ att lägga till sitt betalkort.
Jag kan testa eventuellt ikväll eller imorgon så återkommer jag med resultat!
Hur är batteritiden på franco r19 för er? Tycker den verkar lite sämre än stock kernel...
Jag tycker de är bra, hör klart och tydligt de jag pratar med och de hör mig. :)
Och varför måste du redovisa för oss varje gång du missat en? ;)
Plex servern ligger såklart på en dator. Det är ju lite grejen med chromecast att inte rendera median på telefonen. Localcast är nog det du...
Bra att googles återbelning funkar...
Jag skickar via plex och det funkar utan problem. Dock blir det ju utan DTS ljud.
Den var ju billig osv hos våra abonnenter... :p