Separera namn med ett kommatecken.
Disclaimer: jag är verkligen ingen bra fotograf, vilket bilderna kommer visa :D Ska försöka fixa lite schystare i Prag. Första är i hq, dom andra...
om man vill beställa en till dash charger (underbar!), är det officiella sidan som gäller eller finns det kanske nån svensk sida man kan beställa...
Jag blev lite fundersam kring vad det var som var gratis, innan jag förstod vad som menades :D [ATTACH]
Såhär ser det ut för mig idag med en hel del pokemon go, och surf under pauser. Tyckte det var bättre häromdagen men kan vara mitt användande som...
dom reglerna hänger alltså med? jävla tur jag inte kopierade från min telefon då utan körde rent.
konstigt, vad jag vet ska där inte gå att sätta någon sån regel. du har ingen app som gör det? typ ittt (tror jag den heter) eller liknande? eller...
Det är den videon jag sett. Men han klagar väl över kanten? Eller missar jag nåt?
Det ska vara det alltså? Skönt, då slänger jag nog fan iväg en beställning. Trött på skiten som sitter på :)
Hur är det med sidorna på orzlys glasskydd? Täcker v2 lite av skärmen eller är det den gamla som gör det? Har sett en video där den svarta randen...
kan inte klaga på batteriet iallafall. en dags användning med blandat innehåll. min gamla g4 behövde jag ladda några gånger under dagen. denna...
Nej inte i Chrome. Finns ju andra webbläsare och nån av dom har det förmodligen.
Ni som har dragit bort den plastfilm som telefonen kommer med, märker ni nån skillnad i precisionen? Tycker det är lite sisådär när jag t.ex...
Fast där finns bara just storleken. Hittar ingen annan inställning för det heller.
Det tog inte lång tid innan skyddet som satt på telefonen gick sönder :ehm:. En spricka uppe vid högtalaren. Värdelöst. Vill köpa ett sånt i...
SVT play funkar för mig, den enda appen jag provat än så länge. Youtube funkar också.
Så man kan helt enkelt ändra upplösningen från 1080p?
För en noob, vad innebär custom dpi?
Jorå det kan jag säkert, men har jobbat hela kvällen så idag har varit svårt. Jag klarar mig den extra dagen utan telefonidelen.
Fick min idag. Trodde inte jag skulle hinna innan jobb men jo jäklar. Har bara hunnit pilla i typ en timme, men det är gott intryck än så länge....
nu har jag bara precis börjat fjoppla, men där finns ju ett alternativ för lokala filer. men det funkar inte eller den hittar bara inte? o_O
Min är i Danmark. Så nära men ändå så långt borta :)
Zedge är en app där man kan ladda ner bakgrundsbilder, ringsignaler mm. Nån nämnde det i en annan tråd här.
Enligt nån annan här så var man tvungen att lägga filerna i dom mappar som har orginalringsignalerna. Zedge kanske funkar med?
du kom nog tyvärr för sent.
Tänkte köpa ett gäng belkin. Hoppas det funkar då. :)
då vet jag ungefär hur många steg som återstår :D min är på #5
misstänker att det bara ser ut såhär för honom, som det gjorde för mig. https://i.gyazo.com/d2c3f115ccc669ffcee5f50db24c0fd2.png [IMG]
jag kollade igenom mitt mail med, och jag har inget nummer i det eller. jag fick ett sms. ta kontakt med kundtjänst hos oneplus så fixar dom det...
USB c är om jag förstår det rätt känsligare än äldre modeller. Följs inte standarden så kan det tydligen gå illa. Nån ingenjör på Google går...
Nä jag hoppades på att det för tillfället skulle räcka med en adapter. Får byta ut kablarna efter hand. Gäller bara att hitta dugliga.
Adaptern. Vill ju inte skada telefonen det första jag gör :eek:
Precis. Tack så mycket :) Nån som har koll på kvaliteten? Usb c är väl lite ömtåligare (eller nåt?) än usb micro?
Inte laddare jag är ute efter, utan adapter. Kan inte byta ut alla mina sladdar så fort :)
yes det var så jag tänkte :)
Nu så kom spårningsnummer :D. Då är det bara att hoppas på att DHL inte gör som förra gången och skickar paketet till Tyskland efter att det...
Det står fortfarande att min ska skickas idag. Hur stor är chansen för det tro? :ehm:
jag anser väl att säljaren har möjlighet att lämna omdöme först, och bör göra så med. när affären är klar (dvs betalningen har skett och varan är...
Skulle väl isåfall vara om man betalar med kreditkort. Vet inte om PayPal kanske har nån lösning med? Annars är det väl gråimport man får vänta...
Valde 128gb. Finns ingen egentlig anledning att ta mindre. Och eftersom där inte finns plats för minneskort behövs det. Musik tar en del plats :ehm:
Beställde en precis. Men skulle behöva en adapter för Micro - > USB c. Deras var slut, men där måste ju finnas alternativ. Nån som kan tipsa om...