Separera namn med ett kommatecken.
Sätt och vis är det missledande då dom har varken noterat att enheten var från hongkong heller. Hade dom gjort det så hade min pappa inte köpt...
Du är inte enda som detta har skett, min farsa köpte en samsung galaxy tab model från cdon där stod det inget om den inte var svenskt eller...
Tänk bara att ett Amerikanskt model har serie och imei nr registrerad som amerikansk model. Så även om du flashar in EUX firmware så kommer du...
Det är för att beta är beta så då får den nyaste säkerhets patch före stabila, när det anses stabilt släpps även den till stabila samma månad.
Som rodak skriver så har stabila versionen och beta olika säkerhets patchar. Oftast får beta mycket nyare säkerhets patch före stabila, det är...
Dock har google sagt att felet är hos Swedbank, då Swedbank vill inte erkänna att det är fel på deras sida. Sedan har ju Swedbank noterat också...
Har funkat för mig när jag provade. Men kan möjligen vara så att google har gjort så det dröjer lite extra vid sådan här tillfälle.
När man har lämnat betan, så ska man starta om telefonen så den söker på nytt. Annars får du upp gamla uppdateringen varje gång.
Dock har jag hört att många säger felet ligger hos Swedbank än google. Då Swedbank började få strul även med samsung pay där det inte gick att...
Min pixel 9 pro xl har inte stängs av nån gång. Provat rensa cache partitionen om den har någon? Kan möjligen vara en app som kraschar i...
Det beror på antingen är det körd eller så nollas den vid omstart och letar på nytt.
Starta om telefonen så den söker uppdatering på nytt.
Kom för mig också på min pixel 9 pro xl. 0,97GB och så undrar jag varför det inte står Android 16 QPR 1?
Såg det nu att även pixel flasher plockade upp OTA och Factory image versionen. För sep 2025, men än så länge hittar inte min pixel 9 pro xl någon...
Frågan är om det stämmer, för android authority är dom enda som har gjort inlägg om att Android 16 QPR 1 stabila släpps 3 september. Har varken...
Det var bara android authority som sa att Android 16 QPR 1 stabila släpps 3 september men officiellt information finns inte. Så vi får vänta och...
Det har varit känt problem med OneUi 7 att många som fick den har haft batteri problem. Så du kanske inte fått en patch som löser det ännu, min...
Dock kan såna uppdatering automatiskt schema lägga sig där den installerar in den automatiskt utan att du gör något. Så nja man bör inte hoppa av...
Enligt google så stod det i loggen för Android 16 QPR 1 Beta 1 att nästa chans att lämna beta utan återställning är i augusti.
Det där är tredjeparts kabel, många tillverkare rekommenderar att man bara använder original kabel då tredjeparts kablar oftast gör skada osv.
Störningen gäller endast dom med skandiabanken + dom som ska swisha till någon som har Skandiabanken. Då just nu kan man varken som skandiabanken...
Lite uppdatering om problemen med min Galaxy watch ultra efter uppdateringen. Fick klockan att ladda sig 100% men igen dog den inom 1 dag, men nu...
Det där med att appar lägger sig under navigeringen längst ner är mera en app problem än OS problem. Men sen beror ju på om det sker i alla appar...
Enklast är kontakta curve själva och se om dom kan hjälpa dig lösa problemet.
Är det bara jag eller har andra denna problem med? Märkt att efter jag har uppdaterat till nyaste WearOS med OneUi 8. Så har min Galaxy ultra...
iguard liknar som Magic John produkt. Då dom gör reklam på samma sätt nästan, om den finns i svenska butiker kan du väl prova.
Japp, då är telefonen köpt från verizone själva eftersom den har VZW= VeriZone Wireless.
Annan sätt att se det på är att gå in på inställningar --> Om Telefonen --> Programvaruinformation och där leta fram Tjänsteleverantören och om...
För hoppningsvis är detta sista beta innan stabila Android 16 QPR 1 släpps. Då Google noterade i uppdateringen Android 16 QPR 1 Beta 1 att nästa...
Har sett endel på reddit som har haft liknande problem men ingen lösning alls. Eller dom har mera att deras misslyckas varje gång. Kollade min...
Man får rabatt på samsung om du såg unpacked. Då får man 10% eller nått.
Du vet väl Android 16 är senaste men jag antar du menade 16 och inte 15?
Om det kommer idag så lär Android 16 QPR 1 Beta 3 också komma.
Teknikhallen verkar billigare 249kr istället för 289kr. Som är på amazon.
Det var Beta 1.1 som p9 pro xl inte fick samma dag, men den fick det dagen efter, men fortfarande inom 24 timmar.
P9 pro xl fick det samma dag som beta 2.1 släpptes
Den från teknihuset skickas från Sverige. Men en länkade ett från amazon så vet inte om det är spigen också, har inte kollat.
Inte allt skickas från deras lager, mesta skickas från Kina fortfarande. Om man kollar vart den finns, annars står det säljs av Amazon och då är...
Jag har pixel 9 pro xl. Glömde tydligen påpeka det tidigare.
Jag har kollat där men tänkte om det fanns något mer i Sverige annars. Så det slipper skickas från Kina osv.