Separera namn med ett kommatecken.
För att teckna abonnemang i Danmark krävs en Dansk Adress Endast CPR nummer duger inte. Dock kan du teckna i en annans namn och betala med ditt...
Ja det blir nog danskt abonnemang som gäller för mig. Binder mig kanske i 24 månader och har såklart danskt personnummer med tanke på att ja...
Hmm så sant med det. Trodde samtal och sms skulle också bli lagstiftande som fritt i eu. Jag har i nu läget telenor pott surf 4g. Alltså oändlig...
I och med den nya lagen träder i kraft så ser jag som jobbar i Danmark (Men bor i Malmö) att deras abonnemang är fan så mycket bättre och...
Hur gott är inte detta då. Hoppas jag kan bara behålla mitt abonnemang nu då när jag börjar jobba i Danmark nästa helg.
Ja asså kan ja nyttja typ 4gb i månaden i Danmark typ frukost och lunch oxh på väg hem med tåget så är jag nöjd med det. Sen här hemma gör jag sen...
Jag ska börja jobba i Danmark i Maj men bo i Sverige så då borde ju det räcka med surfen?
20gb i Sverige och utomlands? Eller bara utomlands?
Jag pratade återigen med Telenor och de kommer med information så fort de vet hur det blir. De har definitivt något lurt i kikaren.
Ja i så fall är det aktuellt att sälja mitt abonnemang men får väl avvakta tills man får mer klara besked.
tack för feedbacken. Jag ska nog faktiskt chansa och bara köra på och hoppas det kommer funka. Jag ska nämligen börja jobba och pendla till...
Hejsan. Funderar på hur i mitt fall Telenor kommer göra med mitt abonnemang obegränsad surf i 4G som ja teckna 2010 i 3G men fick uppdaterat 2014...