Separera namn med ett kommatecken.
Min batteri tid vart betydligt mycket bättre. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag följde guiden på Galaxytabhacks och la in a1 kernelen....
Jag kör med adapter som jag har tejpat fast micro kortet på för att minska risken för att fasna Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Vill bara rekommendera en väldig bra rom. [CM7][KANG][JAN21] temasek's KANG BUILD P204-44 Med Kangs ihop bygge så går telefonen som att man...
Så där var det på en lg i veckan som jag la om. Jag tog ur kortet och formaterade om det i en dator sedan gick det att formatera den i...
Är du beträdde att byta rom som kam jag verkligen rekommendera denna telefon. Har precis lagt in cm7 på några stycken och jag kan säga att vi...
Är det någon som har fått IMDb appen att fungera efter uppdateringen till 2.3? Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Är det någon som har fått gpsen att fungera efter uppdateringen? om det är det hur gjorde ni? ... Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Jag vart väldigt nöjd med min telefon efter uppdateringen. Det vart en väldig skillnad på hastighet i luren. Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Jag är nöjd med min telefon. Har haft sedan den släpptes använder den mycket i jobbet och den fungera klock rent till det jag använder den till....
Så där vart det för mig oxå efter någon månads anvädning. Jag gjorde det system återställning sedan börjar det att fungera igen.