Separera namn med ett kommatecken.
Hej på er! Säljer backupmobilen då vi väntar tillökning i familjen och behöver pengar mer än en mobil i byrålådan. Det är en svart iPhone SE från...
Någon som har uppgraderat och vill sälja sin 13 Mini? Krav: Bra visuellt skick - inga sprickor eller djupa repor på skärmen 95%+ Batterihälsa...
Som rubriken lyder: min brors Radeon 5700 har börjat krångla rätt ordentligt för honom nu men då han nyligen börjat plugga på högskolan så har han...
Hej! Jag söker en iPad av nionde eller tionde generationen. Minne spelar inte riktigt någon roll. Behöver bara WiFi, inte 4G (men båda versionerna...
Ej aktuell
Söker en iPhone 13 mini i bra skick. Ytliga repor är ok så länge de inte syns när skärmen är igång. Inga sprickor och ingen dålig batterihälsa...
Pris efter skick. Skärm ska vara i gott skick. Batterihälsan likaså. Kvitto bör givetvis kunna uppvisas. Färg spelar mindre roll. Hämtar kring...
...SOM GÅR ÄNDA UT I KANTERNA? Har provat två olika skärmskydd i härdat glas och båda har en "ring" av luft där de inte riktigt sitter fast ända...
Är ute efter en prisvärd 18w USB-C-laddare med Powerdelivery och hittade denna för 80 spänn. Känns lite för billigt för att vara sant och jag har...
Säljer en riktigt trevlig mobil då jag återgått till iPhone. Mobilen är i princip i nyskick pånär som några extremt små, ytliga repor på fram- och...
Hej! Är sugen på att testa nytt då MIUI inte riktigt är min grej. Är antingen sugen på att prova en Pixel 3a men skulle även vara intresserad av...
Tjena! Hur brukar det funka med uppdateringar? Har en Mi 9 SE Global och enligt hemsidan rullas MIUI11 ut 22-31 oktober. Är det så att vissa...
Samsung Galaxy S7 i bra begagnat skick. Inga sprickor överhuvudtaget. [ATTACH] Brister: - Ytliga repor fram och bak. Djupaste finns på...
Ja, frågan i titeln. Har läst att vissa "high level functions" försvinner om man unlockar bootloadern. Någon som testat och vet om BankID, Find my...
Hej! Har precis köpt min första icke-samsung androidtelefon och försöker lära mig allt. Så om ni har tips gör en ny Xiaomiägare så är även det...
TLDR: Inget LTE 20 = dålig täckning? Dör mobilen av regn? Är det reklam i mjukvaran? Hej! Funderar på att uppgradera till en MI 9 SE men har...
Tjenare! Some time lurker, first time poster. Tänker att det är dags att uppgradera från min gamla trotjänare Galaxy S7. Har kikat lite på...