Separera namn med ett kommatecken.
Gjorde ett försök att hitta åt nåt sätt att kolla med nån kundservice men jag tänkte kolla här med ifall nån varit med om nåt liknande. Får kolla...
Nån som varit med om det jag beskriver? Blir ju rätt bekymrad när man får hem nåt sånt där från google lixom :/
Fick nyss två sms med en verifieringskod till google, två olika koder och dessutom ett telefonsamtal med en automatiskt uppläst kod, har för mig...
Önskar dig lycka till, hoppas det löser sig!
Så bra :-) Men för att hålla sig till ämnet så får vi hoppas att det äntligen börjar röra på sig i devs only tråden på xda. För tråden om att...
Jo nåt är det ju men vad det än är ger det ju resultat. Nåja tack för svaret iaf :-)
Detta är fantastiskt, startar man en ny tråd så är nån sur över det och söker man reda på en tråd som har med det man ska posta om, då är inte det...
Point taken, det är sant, men jag tycker ändå inte man ska börja tracka ner på varann bara för att man tycker olika, that's all :)
Ok tack för svaret. Hade bara undrat om det fanns nåt specifikt på just det som man kunde peka på som orsak till det fenomenet.
Bara för att rätta dig lite så klargjordes faktiskt inte frågan om MT's vara eller icke vara på x10 förrän nån dag innan den släpptes. Knappt ens...
Verkar röra på sig lite i devs only tråden på xda just nu. Verkar vara nån som fått nog och vill tjäna en hacka på köpet. Verkar inte vara nåt...
Tackar, verkar rätt enkelt när du förenklat och förklarat allt :) Ska se om jag vågar mig på det här i helgen.
Vad är det egentligen som gör den stora skillnaden mellan en telefon med 2.1 och 2.2 när bägge har jit men resultatet blir så väldigt olika?...
Menar inte att jävlas med dig men jag tycker faktiskt att det börjar bli tröttsamt när alla "bror duktig" ska gnälla och kalla oss på lipsillar...
vi lipar inte, det är en helt vanlig diskussion, men om du nu stör dig så mycket på det så varför tar du dig tid att lipa på oss som tydligen lipar?
Skulle du läsa hela artikeln på swedroid så framgår det att inte all programvara som körs på mobilen gynnas av jit-kompileringen. Det ändrar dock...
Återigen fokuserar du dina argument på en av dom grejerna med 2.2 som man är minst intresserad av och har nytta av, för att istället ignorera...
ok, får forska lite i det här då alltså :)
Finns det en root som funkar med uppdateringen som är ute på seus/pcc nu?
Är det där med kameran nåt som kommer lösas eller så? För jag tyckte mig läsa att dom flesta problemen dom har nu är kernel-relaterade och då är...
Dessutom duger den inte i mina ögon. Jag vill kunna använda kameran tex, eller inte ha en massa strul med FC och market som funkar. Nej det enda...
Jag hade varit fullt nöjd med om dom slutat vid 2.2 bara på grund av den enkla orsaken att hade vi fått det så hade vi haft en kernel och os som...
Tänkte bara tipsa om denna notisen som antyder att Honeycomb i själva verket är 2.4 och inte alls 3.0 Snubblade över den alldeles nyss....
Teoretiskt sett kanske den gör det men ett flertal som fått problem med sina x10 och lämnat in dom har bara fått tillbaka en stock-x10. Vet inte...
Men vad säger ni? Kommer inte Atrix kunna köra 4G här i sverige? Det är ju rätt synd eftersom det är ett rätt kraftigt argument annars för den här...
Det stämmer tyvärr. Man kan tydligen flasha in en för-rootad SE rom på nåt sätt via xrecovery.
Upprörd? Jo i början när bomben släpptes. Besviken? Ja, jag trodde verkligen att SE skulle kunna göra bättre ifrån sig.. Förvånad? Helt ärligt är...
Funkar allt annat på den? Internet, wifi, kamera, allt sånt som jag förväntar mig om det vore som vanligt? Btw, finns det nån "installera custom...
Dina köpta appar är sparade mot ditt google-konto så det ska inte vara nån fara. Iaf så jag förstått det. Finns flera olika appar att göra...
Nån som var koll på hur pass stabil den här rom'en är? Iom att hoppet verkar ute om att vi ska få 2.2 på officiell väg så blir ju en custom rom...
Hur långt har dom kommit med den här rom'en? Vad funkar och inte? Och går den använda dagligen?
One can only hope i guess? :(
Sen kan man ju undra varför android inte är byggt så smart att drivrutiner och os'et kan uppdateras var för sig så att google kan släppa nya...
Precis, känns verkligen trist :( Som holck påpekade nånstans så är x10 bättre än desire i väldigt många tester, så det känns rätt surt att vara...
Kan det vara så? För finns det inga fysiska eller tekniska hinder tycker jag att det är riktigt illa. Fick bara för mig att det fanns ett...
Jo man skulle säkert kunna ha dragkrok på en F1 bil med men vem fan skulle dra ett släp med den? Kort sagt, det känns förjävligt att vi aldrig...
Helt ärligt skulle jag verkligen avråda dig, du kommer förlora minst 3k på det.
Undrar bara en grej, rent tekniskt, varför kan dom inte fixa 2.2 åt oss? Går det inte att byta kernel? inte ens för SE? För om själva kerneln nu...
ok som du vill, här är tråden. sök på upplåsningskoder om du vill hitta den igen....
ok måste du göra dig av med mobilen av en annan orsak så är det en annan sak men dissa den inte bara för att SE är idioter, det drabbar bara dig...