Separera namn med ett kommatecken.
Komplett (hittar inte hörlurarna dock, sög ändå så ingen stor förlust) Grå Note 2 3G med flipcover och kvitto och garanti till 14 december 2013. 2...
Kan köpa min annars. Har en svart 3G. Komplett med kvitto och flip-cover. Vi har ju gjort affär förr så bara att pma om de inte blir nåt med TS.
330
pris inkl frakt
Säljer en komplett (inga hörlurar dom slängde jag) Samsung Galaxy Note 2 med flipcover och kvitto. Pris vet jag inte men kom gärna med bud.
Eftersom mina trådar om S4 köp blir låsta (?) så lånar jag tråden nu när du hittat en, söker också en S4 med kvitto/garanti helst komplett, kan ge...
Skåne och Östergötland 3500? pma
En Samsung Galaxy S4 köpes. Kvitto/garanti är ett krav. Helst komplett och olåst eller låst till Tele2. Runt 3500 kr ger jag. PMa eller...
3500? kan hämta
Ingen?
kö betalar direkt
Note 2 + pengar?
3500?
Fick du sålt den via swedroid eller annat ställe? Tänkte om det är lönt att lägga ut sin här.
Sen tull och annat? Eller är säljaren inom EU?
Jag har aldrig kunnat det på några av mina samsungmobiler. Konstigt eftersom det kunde man redan för 8 år sen på andra mobiler. Kanske finns det...
Går det att fixa emulatorer (SNES, gameboy etc) och sånt till Note 2?
Måste man roota och klydda för att få såna hemskärmar som er?
Hur många marknadsandelar har HTC då?
Snygga
På mina beats jag fick till någon HTC mobil så går de inte ändra låt på min Samsung, utan den ''ändra låt'' knappen på hörlurskontrollen höjer...
Håller med
Risk att få fake om man köper från ebay?
Flipcover bästa tillbehöret :D Hur tar man screens i mobilen?
Lika bra köpa en begagnad note om det kostar så mycket.
Vad förväntar man sig när man köper en Lacoste piké vars orginalpris är ca 900 kr för 47 kr? :eek:
Samma skit som händer när jag startar skype och den synkroniserar alla fast jag tar NEJ. Vilken mobil kör du med?
Någon som har en penna över och inte använder den? Pma såfall :)
Startade min note 2 idag för första gången och skulle få 50 gb dropbox i 2 år men har bara 2 gb när jag loggar in. Har jag gjort något fel?
Hur lång tid tar de att få en ny då?
Jag hade men hade också orkat vänta de veckorna de tar att få en ny vet inte hur de ser ut för dig.
Jag skrev på sida 1 att ljudet är jättebra.
:innocent:
Scrolla och klicka på länkar när jag surfar är väl de enda.
HTC One X + Beats in ear hörlurar var det jävligt bra drag i så kan tänka mig det är jättebra drag i denna. :D
Gick från HTC desire till HTC One X, vilken jävla skillnad det var, speciellt när man fingrar på sin gamla HTC desire och man nästan känner...
Någon som bytt upp sig från HTC ONE X? Rekommenderas?