Separera namn med ett kommatecken.
Tja Jag börjar bli gammal och hänger inte längre med i alla standarder med QC och PD och hypercharge.. Jag vill ha en Powerbank som pallar mer...
Halloj Jag är sjukt sugen efter att klämt på en x1iii i butik idag men batteritiden skrämmer mig. Har idag en Xiaomi m10t pro som har grym...
Tjenna! Går i köpetankar nu för att jag tycker att z3an har ganska kasst ljud på aux men undrar ifall det finns mycket förbättringar att tillgå...
EDIT: Valde att lägga ut allting på tradera och uppdaterar därför hela tråden med länkar dit istället. Jag svara givetvis på frågor här om någon...
Tjenna! Har 1 par Sony MDR-10RC. Vill gärna byta mot in ear likvärdiga.
Tjennare! Har en S4 som är i bra skick, uppdaterar med bilder snart. Den har aldrig varit rootad eller liknande fungerar bra utan några som...
Någon som är sugen på en invite ? Fick en idag men jag har precis köpt en z3 så är inte aktuellt för mig längre. Jag vill ha ett skämt för...
Hejsan! Jag tänkte bara göra en tråd för att se hur många som förbokat, och lite granna era förväntningar Fick ett bra erbjudande på tele2...
Tjennare Vill byta min LG G3 32GB 3GB ram gärna mot Htc m8. Den är i jättebra skick och har copter glasskydd och är repfri, ca 2månader...
lås.
Tjennare! Ska sälja av lite gammla lurar någon kanske kan ha roligt av. S1 - sprucken display, syns ej på själva skärmen är nere i vänster hörn...
Tjenare Jag skulle vilja prova en g3 och är därför lite sugen på ett byte. Min s5 är i 100% skick dock utan kvitto, den har varit inne på...
Tjennare! Har ett guldarmband ute på tradera och fick precis en konstigt mail från någon som ville köpa det personen skrev såhär:...
Tjenare. . Köpte precis en s5 men tycks mig ha lite problem. Den är köpt utan kvitto men ja.. telefonen har ju inte varit ute ett år än så...
Tjennare!! Jag är ute efter en s5a ny ellet nyskick! Kan tänkta mig att skicka över pengar mot frakt ifall der finns referenser. Annars...
Tjennare! Ute efter en galaxy s5, färg kvittar. Träffas gärna, post kan gå bra med en överenskommelse. Bor i Landskrona PM:a med pris...
Hejsan! Tänkte prova sälja en gammal handdator av ericsson, den kör väl symbian av något slag - Pris: Bud [IMG] [IMG] So-dimm 1600mhz 2gb som...
Tjennare! Söker en ganska billig note 2! Den får lov kosmetiska fel, spruken skärm osv. Igentligen vill jag bara åt mainborden då min...
Hej! Har en dator jag eventuellt vill göra av med. Asus UX32VD https://www.inet.se/produkt/1969545/asus-zenbook-ux32vd Köpt på inet för...
Tjennare! Har en intel 330 120gb ca 1 år gammal. Något bud ? Bor i landskrona men kan skicka, även mot postförskott.
Någon som har ett GTX 670 4gb Windforce till salu ? PMA eller nåt =)
Hejsan! Jag ska göra mig av med 2 av mina objektiv till min kamera för att finansiera lite andra köp jag vill göra. Det första objektivet...
Som rubriken säger Jag letar efter en app som gör att jag kan fjärrstyra min lur från datorn Det måste vara lätt att använda, jag har root...
Tjenna! Jag är lite sugen på att byta upp mig till en note 3 och vill därför se vad man kan få för min s3:a. Den är ca 1.5år gammal skulle...
Tjennare.. ska sälja min router som vi köpte för något år sen typ.. har legat skräpat efter att vi skaffa comhem och fick router genom dom.. Det...
Tjennare! Vill sälja min boxee box då jag inte avänder den alls.. Den är några månader gammal men är i absolut nyskick. Hittar inte kvitto...
Galaxy s3 vit 16gb jag skulle jätte gärna vilja ha en note2 <3 Edit: Självklart pengar i mellan eller vad som helst. Har en boxee box jag vill...
Tjennare Jag har precis dragit igång en webshop men skulle vilja ha lite feedback om hur jag skulle kunna göra den mer proffsig.. Är inte duktig...
Hej Söker ett minecraft konto..
Hejsan! Är intresserad av att köpa en liten dator som jag kan ha med på resa osv.. den ska ha 10-13" Bra batteri tid i3 eller högre...
Någon som vet någon bra nätaffär för plattor ifrån UK ? kanske till och med tyskland.. Vill gärna ha tag i nexus 10
hejsan! jag köpte en smart tv på netonet och tyckte att jag ville ha en större tv istället så jag köpte en annan.. så till saken.. jag har...
Tjennare.. Är inne i banor på att köpa ny tv .. http://www.netonnet.se/art/tv-och-bi...e/169763.3114/ det står mellan den ovan och den...
Tjennare.. Har ni klagat till tradera många ggr ang. deras kategori strukturering under datorer och tillbehör.. Om ni går in och kolla...
Hejsan Slänger ut datorn här på swedroid en sista gång innan jag går på blocket eller tradera. Ska nu sälja min spel laptop pga av att...
Får alla göra nexus lurar nu eller det va bara ett rykte ?
Tjennare tänkte köpa en acer w700 med i5 processor i har kollat runt lite och priset känns kanske lite högt men eftersom jag är prylbög så kan...
Tjennare Dax att göra sig av med min laptop har kört laptop nu i 5 år kanske.. Har hunnit flytta hemifrån o sånt sedan dess och nu äntligen...
Tjennare Tänkte nu ändra om lite hemma, köpa en platta och stationär dator istället för att ha min laptop platta och nu stationär. Tänkte kolla...
Tjennare! har lite pengar över och tänkte då kanske på en platta har haft en asus transformer innan men tyckte inte den va så rolig när jag...