Separera namn med ett kommatecken.
Jag hade svåra problem med att få min Pixel Watch 2 genom setup-processen med nedladdningen av senaste systemuppdateringen osv. Watch-appen...
Ja, med LTE har klockan sin egen uppkoppling och man kan använda appar, ringa samtal m m utan att telefonen är i närheten.
Det tror jag, eftersom Telia har en sida om Pixel Watch 2 LTE, så borde ju inte vara fallet om de inte tänker stödja den: Google Pixel Watch 2 4G
Tele2 satt just och försökte sälja ett abonnemang till mig. Sade att jag inte byter från Telia om de inte börjar stödja Pixel Watch. Personen i...
Du har en poäng! Grejen är dock att jag bytte från Android (efter en herrans massa år) till iPhone + Apple Watch för två år sedan, mycket pga...
Vill bara säga stort tack till de av er som håller oss uppdaterade, fortsätt gärna med det! Jag är själv sugen på en Pixel Watch om det går att få...
Har någon lyckats välja svenskt tangentbord på klockan? Hittade bara att kunna slå på diverse andra språk, bl a danska.
Ja, det beror ju lite på vilka tjänster man använder, och man kan ju ha tur (eller otur) också, men helt klart är att den inte beter sig helt och...
Om man köper en Nexus Player med tanken att använda den som en Chromecast så finns risk att man blir besviken. Det fungerar helt enkelt för dåligt...
Sedan några dagar fungerar det för mig att handla direkt på enheten. Däremot har jag ännu inte lyckats att installera från dator via webben -...
Funkar bra för mig att påbörja ett SMS eller starta appar. Nexus 6, Android "M" förhandsutgåva. Engelska som systemspråk, engelska som primärt...
Beställde min för ett par veckor sedan och fick den några dagar senare.
Vad har ni för erfarenheter av att använda Nexus Player som en Chromecast? Jag har sedan igår då jag fått min -- efter att ha uppdaterat Google...
Jag köpte en Nexus Player från Google-butiken som kom igår. Tycker det känns rätt trevligt så här långt. Men hur köper man betal-appar? Jag får...
Beställde en 16 GB wifi från Google Play och fick den i mitten av förra veckan. Lite light bleed längs sidorna, baksidan en liten aning glapp vid...
Jag har bara kört Nexus-enheter i flera år (äger eller har ägt Nexus S, Galaxy Nexus, Nexus 10, Nexus 4, Nexus 5, Nexus 7 (2012), Nexus 7 (2013),...
Jag fick min från Google Play Store igår. (Den skickades i tisdags.)
Jag beställde en 32 GB blå från Google Play den 18 nov och den skickades idag.
Jag gjorde just också en reset och kollade sedan efter uppdateringar men fick upp att min firmware var "up to date".
Jag beställde min LG R i fredags från Dustin och fick den igår. Ganska nöjd hittils, men det stör mig lite att den oftast inte går ur idle-läget...
Jag tror fortfarande att vissa av er underskattar betydelsen av att skärmen slocknar. Min Pebble kan jag ofta snegla på utan att behöva röra min...
Med skärmen på hela tiden kan man när som helst se om det finns några notifikationer, förutsatt att armen är positionerad så att klockan är i...
Jag fick också min Nexux 5 från Webbhallen igår (Sveavägen).
De har inte haft den i lager på åtminstonde några dagar (det står visserligen "i lager", men en text längre ned säger att inleverans förväntas den...
Jag kanske borde ha tagit chansen att beställa från Swedenmobile. De verkar ha varit de enda som haft Nexus 5 i lager, men tyvärr inte längre (iaf...
Jag körde ADB sideload ungefär som eXeem beskriver. Men om du inte måste ha den idag så dyker den nog ändå upp automatiskt om ett par dagar / veckor.
Jag installerade den i morse. Min är också köpt från Bazula, det är ingen nackdel utan snarare en fördel tycker jag (eftersom deras telefoner och...
Jag hittar inte heller detta val på min Nexus 10. :( Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Jag fick min Nexus 7 2013 LTE (UK-import) från Bazula.se i fredags. Mycket nöjd än så länge, dock är LTE mot Telia från denna platta snäppet...
Hur är det med garanti från notebook.de?
Jag har inte heller haft några problem med signalen.
https://developers.google.com/cast/
Idag fick jag min Chromecast som jag köpte (till medvetet överpris) på E-Bay i måndags. Först intrycket positivt. NetFlix funkar utmärkt, bortsett...
Fast de har inget bekräftat leveransdatum. Risken är att jag hade fått vänta minst några veckor.
Jag vann en Ebay-auktion igår genom att bjuda $123 för en Chromecast + $41 i frakt. Vansinnigt kanske, men nu är den i alla fall på väg till mig.
Fick nyss mail från Bazula om att de nu tar in förhandsbeställningar på Google Play-versionen av HTC One och Samsung Galaxy S4, för leverans i...
Den svenska postorderfirman Bazula (www.bazula.se) har sagt i ett e-postsvar till mig den 4 juni att de planerar att ta in Google-versionen av S4...
Nu har det hänt mig också. Har alltid varit försiktig med mina telefoner men jag slant när jag skulle stoppa ned den i fickan och den rasade ned...
Jag köpte ett Nillkin-case (samma som länkats till tidigare i tråden) och det är riktigt bra på många sätt. Dock tycker jag att powerknappen är...
Som jag nämnde i någon annan tråd så vibrerade min Nexus 4 sig själv rätt ned på golvet från sängbordet i och med att alarmet gick igång i förrgår...