Separera namn med ett kommatecken.
Jag har också det problemet. Det är när det kommit en uppdatering i market som den börjar men trots att man uppdaterat allt och rensat...
Setting profiles full finns också. Lite billigare än Tasker men jag tror Tasker har några fler funktioner. Jag kör setting profiles och är...
Hoppas dom har fel ang. batteriet. 1230 mAh! :eek: Min Hero har ju större batteri (1350mAh). Känns som att 4.3" display och 1GHz processor...
Har inte flashat 1.8 än så vet inte om detta redan är fixat men för mig börjar trackballen blinka när market har hittat uppdateringar eller när...
Är så för mig också men ger man den bara lite tid så ordnar det till sig automatiskt. Känns som om den missar första uppdateringen pga. att...
Har provat ladda hem apk-filen flera gånger från olika ställen men när jag klickar på den via Astro eller ES och väljer installera säger den bara...
Hur gjorde du för att installera det? Jag har tagit hem apk-filen men den vill inte installera.
Håller med. Min Hero är bättre nu än vad jag någonsin trodde den skulle vara. Tänkte jag skulle bytt telefon nu i höst men är inte alls sugen att...
Kan ju också vara så enkelt att HTC ju faktiskt måste lämna support på sin mjukvara också och därför inte vågar "trolla" för mycket. Det måste ju...
Spelar nog ingen roll. Jag gjorde det. Laddar man ner data på nytt så ska det hjälpa GPSn att få fix snabbare.
Prova starta om telefonen, det kan hjälpa ibland, eller gör som jag skrev några inlägg upp. Ladda ner GPS Status och rensa cachade data för GPSn....
Testade appen men trots att jag har Telenor och det står Telenor SE i Coverage Mapper så hamnar mina loggningar under 3s karta. Vet att Telenor...
Nu funkar GPSn för mig. :D Flashade in 1.7.1 över min 1.6 och till en början såg det ut som om jag hade samma problem som innan med att alla...
Flashade 1.7 och 10a-BFS i morse och allt verkade bra men när jag satte mig i bilen och körde igång Waze ville inte GPSn alls. Jag får fixering....
När man t.ex. inte har fast pris på mobildata eller om man är utomlands. Kan bli väldigt dyr då. ;)
Tror inte det går att spara ström genom att avaktivera mobildata. Det är ju själva radiodelen i telefonen som sköter det och kunde man stänga av...
Fick du inte det att funka i Setting Profiles? Jag har ställt in min telefon att bara aktivera wifi när jag är på ställen där jag vet att jag har...
Det behöver ju inte vara något som är fel för det. Jag minns att det kunde ta en evighet (ett par minuter) att få fix även med orginalrommen och...
Visserligen har du ju en Samsung men det är säkert samma orsak som för HTC....
Nä, jag körde bara VE4.0 och då funkade bart men inte nandroid. Provade 5.0 men fick problem med att det fastnade i bootloop varje gång jag...
Du kan inte byta lockscreen på Vanilla Android. Vill du ha någon annan bakgrund får du ta hem någon annan lockscreen. Typ. Lock 2.0 el. liknande
Körde VE 4.0 förut och det går inte göra en nandroid på den romen utan man var tvungen att köra en bart-backup. Är säkert samma med 5.0.
Vet inte. Har min kontakter på google så vill inte riskera att sabba något genom att göra en återställning men trycker jag på restore så kan jag...
Löste precis Wavesecure problemet för mig. Det är bara att "registrera" Wavesecure igen med samma pinkod som innan (och givetvis samma...
Upptäckte precis att mitt Wavesecure också lagt av. Vet inte om det har med denna rommen att göra eller om det blivit något annat strul. Dina...
Vad jag vet finns ingen 2.2 med HTC Sense för Heron och det är nog tveksamt om det kommer. Elelinux har ju som sagt en froyo-rom som funkar...
Edit: Felpostning :o o_O
Tror han menar att eftersom den delar så mycket hårdvara med Nexus One så borde det gå snabbare att göra custom roms av framtida Androidversioner...
Man kan tydligen bara ha offlinelistor på 3 enheter samtidigt. Har man fler raderas dom från den äldsta. Det meddelandet fick iallafall jag när...
Har för mig att jag hade samma problem. Jag startade bara om mobilen och provade igen. Då funkade det Tror inte du kan flytta appar mellan...
Jag använder också Setting profiles och det funkar skitbra. Har inte märkt någon försämring av batteritiden heller trots att jag använder...
Känner inte till instantroot.apk men du måste nog flasha in en recovery image. Enklast är att följa guiden på wikin oavsett om du har root eller...
Du kan lägga över zip-filen när som. Antingen innan du börjar eller som Aniquibobo skrev. Det viktiga är att du lägger den som den är i rooten på...
Jag tog min från laddaren för 12 timmar sen och är nu nere på 60%. Känns ganska normalt tycker jag.
Som någon frågade innan. Hur ofta uppdateras den? (temperaturen alltså) Skulle gärna se att intervallen var justerbar.
Något som jag inte sett förrän nu är att ingen av lysdioderna blinkar vid notifiering. Har jag lyckats stänga av det eller funkar det inte i denna...
Jag råkar bara ut för att det laggar riktigt när jag kör någon annan lite mer krävande app i förgrunden. Provade lyssna på spotify när jag var...
Eller bara prova att klocka ner den lite. Min funkar utan problem vid 672MHz.
Har du överklockat den? Jag får problemet med spotify när jag klockar upp till 691MHz. Då hänger sig telefonen och jag blir tvungen att ta ur...
Samma här. Spotify är väldigt mycket mer krävande än vad den inbyggda musikspelaren är så det är ganska jobbigt att multitaska. Det enda som gör...